مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان با اشاره به نامگذاری شعار امسال با عنوان اقتصاد مقاومتی: تولید-اشتغال ؛ کارگران را بازوان نیرومند تحقق این شعار دانست و گفت: رونق تولید و اشتغال کشور با همت کارگران محقق می شود.
کد خبر: ۸۸۴۳۷۹۱
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، احمد رشیدی با بیان اینکه چرخه تولید و اشتغال، کلید حل مشکلات اقتصادی کشور در شرایط کنونی است اظهار داشت: دولت تدبیر و امید برای رفع مشکلات و عبور از موانع توسعه کشور برنامه های جدی بویژه در حوزه اشتغال و سرمایه گذاری را تدارک دیده است.

وی در این راستا به عزم دولت برای ایجاد یک میلیون شغل در سالجاری خبر داد و افزود: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در لبیک به منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در نامگذاری سالجاری با عنوان اقتصاد مقاومتی: تولید-اشتغال، برنامه ریزی تحقق یک میلیون شغل را در دستور کار قرار داده است که بنا به دستور دکتر ربیعی مقام عالی وزارت، در نخستین نشست شورایعالی اشتغال کشور تصمیم گیری می گردد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان حضور ریاست جمهوری را در روزهای آغازین امسال در کردستان و افتتاح 21 پروژه تولیدی و صنعتی، نمونه بارزی از توجه ویژه دولت به استان دانست و اظهارامیدواری کرد: با همت مسئولان روند توسعه در کردستان بویژه در حوزه سرمایه گذاری و اشتغال برای جوانان بیش از پیش شتاب گیرد.

وی همچنین ترویج فرهنگ خرید کالای ایرانی را بستر ساز تحقق اهداف شعار سال و حفظ ارزش و جایگاه کارگر ایرانی دانست و افزود: البته دستیابی به این مهم، مستلزم تلاش در جهت ارتقاء کیفیت تولیدات داخلی و فراهم کردن قدرت رقابتی بیشتر با نمونه‌های خارجی است.

رشیدی، با تاکید مجدد بر اینکه اقتصاد مقاومتی نسخه شفابخش ایران اسلامی است بیان داشت: عملیاتی نمودن این نسخه ارزشمند، نیازمند تعامل و همکاری همه ارگانهای دولتی و مردم است.

رئیس شورای هماهنگی ادارات تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کردستان خاطرنشان کرد: 11 دستگاه اجرایی زیر مجموعه وزارت متبوع همراه با جامعه بزرگ کارگران، کارآفرینان و تعاونگران استان برای تحقق اهداف شعار "اقتصاد مقاومتی: تولید- اشتغال" آمادگی کامل دارند.


ارسال نظرات