"معلم شهید حبیب شریفی متولد1334 اهل سوسنگرد استان خوزستان و از شهدای بزرگوار مجاهدی است که در عرصه های مختلف فردی و اجتماعی الگو بوده است."
کد خبر: ۸۸۴۳۷۸۱
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲
به گزارش سرویس بسیج فرهنگیان خبرگزاری بسیج، علیرضا رحمانزاده مدیر فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج فرهنگیان اعلام کرده بنابه مصوبه شورای فرهنگی بسیج مستضعفین شهید شاخص سال1396 فرهنگیان کشور تعیین گردید.

وی ادامه داد: معلم شهید حبیب شریفی متولد1334 اهل سوسنگرد استان خوزستان و از شهدای بزرگوار مجاهدی است که در عرصه های مختلف فردی و اجتماعی الگو بوده است.

مدیر فرهنگی اجتماعی بسیج فرهنگیان افزود: این معلم شهید بعنوان فرمانده سپاه سوسنگرد بعد از محاصره و عقب نشینی نیروها به اتفاق همسرش پس از زخمی شدن، اسیر می شوند و توسط ستون پنجم عراقی ها شناسایی و از همان ابتدای اسارت به شدت مورد شکنجه قرار می گیرد ولی از اهانت به حضرت امام(ره) سرباز می زند و با لب تشنه و بر اثر خونریزی شدید به مقام شهادت می رسند و بدن مطهرش نیز تا کنون به میهن باز نگشته است.

رحمانزاده ادامه داد: برنامه معرفی شهید شاخص از عناوین تاثیر گذاری که چند سالی است در سطح کشور با هدف زنده نگه داشتن نام و یاد شهدای عزیز ونیز ارائه الگوهای عملی ایثار و شهادت و مجاهدت در راه خدا از سوی سازمان بسیج فرهنگیان کشور اجرا می گردد.

وی در پایان گفت: سازمان بسیج فرهنگیان استان خوزستان در سال آینده دبیر اجرایی این برنامه را بعهده داشته و با برنامه ریزی منسجم و بسیج همه ظرفیتهای استانی و کشوری مجموعه اقدامات متنوعی را در راستای معرفی هر چه بهتر این شهید بزرگوار به جامعه بویژه جامعه بزرگ آموزش و پرورش و فرهنگیان کشور، انجام خواهد داد.// انتهای پیام

ارسال نظرات