خبرهای داغ:
معرفی سردار شهید «مهدی ملکی» به عنوان شهید شاخص سال96 تویسرکان؛

حجت‌الاسلام عبادی: معرفی شهدای شاخص سبب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه می‌شود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان با اشاره به معرفی سردار شهید «مهدی ملکی» به عنوان شهید شاخص سال 96 شهرستان تویسرکان گفت: معرفی شهدای شاخص سبب ترویج بیش از پیش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه می‌شود.
کد خبر: ۸۸۴۳۷۷۹
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷
حجت‌الاسلام حسن عبادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در تویسرکان با اشاره به معرفی شهدای شاخص اظهار داشت: شهید «مهدی ملکی» یکی از 144ستاره شهید استان درعملیات مرصاد به عنوان شهید شاخص سال 96 شهرستان تویسرکان معرفی شده است.

وی گفت: سردار شهید «مهدی ملکی» در عملیات مرصاد در روز پنجم مرداد سال 67 جانانه از این مرز و بوم به همراه 144 شهید دیگر استان و دیگر رزمندگان ایران اسلامی در برابر منافقین ایستادگی کرد و به فیض شهادت نائل آمد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان با بیان اینکه هر ساله شهدایی به عنوان شهدای شاخص سال کشور، استان و شهرستان معرفی می‌شوند، افزود: اینگونه معرفی شهدا سبب ترویج بیش از پیش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه می‌شود.

عبادی در ادامه بیان داشت: زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا حداقل حقوقی است که ما باید در برابر این عزیزان آن را انجام بدهیم و آنها را به نسل های بعدی معرفی کنیم.

وی افزود:تمامی شهدای عزیز شاخص هستند و خداوند آنها را از میان این همه مشتاق گل چین نمود و به گردن آنها مدال افتخار شهادت آویزان کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان در ادامه یکی از راه‌های مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن را ترویج فرهنگ جهاد و شهادت عنوان کرد و بیان داشت: هر که در این راه کوتاهی کند در پیشگاه خداوند مسئول است و باید پاسخگو باشد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار