شمشیربند با اشاره به در پیش بودن دو انتخابات مهم شورا و ریاست جمهوری لزوم تقوا پیشه گی تمامی داوطلبان انتخابات و نیز دست‌اندرکاران آن را با یاد خدا و کنار گذاشتن حب و بغض مورد توجه قرار داد.
کد خبر: ۸۸۴۳۷۶۱
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری ساری، مهدی عبوری در نخستین نشست مشترک شهرداری و شورای اسلامی شهر ساری در سال جدید که با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، معاونان و شهرداران مناطق سه‌گانه ساری برگزار شد به نام‌گذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: امید داریم همه مردم و مسؤولان دست به دست هم دهیم تا بتوانیم این عنوان را که در حقیقت یک نقشه راه تلقی می‌شود، محقق سازیم.

وی با تقدیر از همراهی و همدلی اعضای شورای اسلامی شهر ساری با شهرداری اظهار کرد: طی این چهار سال شورای اسلامی شهر موفق شد کارهای بزرگ و بی‌سابقه‌ای انجام دهد البته همکاری با شورای سوم را هم تجربه کردم و آنها هم بسیار موفق عمل کردند.

شهردار ساری رشد بودجه شهرداری ساری طی چهار سال را بزرگ‌ترین اتفاق ممکن عنوان کرد و ادامه داد: زمانی که شهرداری را تحویل گرفتم بودجه آن ۷۹ میلیارد تومان بود و در حال حاضر حدود ۶۰۰ میلیارد تومان رسیده است و این یعنی یک حماسه اقتصادی که همیشه مورد نظر مقام معظم رهبری بود و آن هم در سال‌هایی که هم دولت و هم مردم دچار مشکلات شدید اقتصادی بودند.

این مسؤول به مرور فعالیت‌های عمرانی شهرداری ساری در چهار سال گذشته پرداخت و افزود: شهرداری در تمام حوزه‌ها دارای طرح و برنامه بوده و هرجا که نیاز شهر و شهروندان بود، شهرداری حضور فعال داشت از عمران و آبادی تا کارهای فرهنگی اجتماعی، این در حالی است که به هیچ ارگان و نهاد خدمت‌رسان هم "نه" نگفتیم تا خدمت‌رسانی به شهروندان متوقف نشود.

عبوری تصریح کرد: اوج کارها در این سال‌ها انجام امور زیربنایی بود مانند مهار آب‌های سطحی، افزایش سرانه فضای سبز، روان‌سازی ترافیک، آسفالت و پیاده روسازی و صدها پروژه دیگر تا جایی که در هر کجای شهر مردم شاهد انجام پروژه ها توسط تیم مدیریت شهری هستند و از جمله اقدامات این دوره می‌توان توجه ویژه به بانوان و احداث بوستان اختصاصی برای آنان اشاره کرد.

وی با تأکید بر اینکه در حال حاضر ۳۰۰ میلیارد تومان پروژه آماده افتتاح داریم، گفت: در سال جدید هیچ پروژه‌ای آغاز نمی‌شود مگر آنکه پیوست ایجاد اشتغال را برای شهروندان ساری داشته باشد و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مقرر شد در سال جدید بتوانیم با اجرای پروژه‌ها اشتغال برای شهروندان ایجاد کنیم.

شهردار ساری با اعلام اینکه در ماه‌های رجب و شعبان افتتاح پروژه‌ها را شاهد هستیم، افزود: همه اینها ثمره تعامل شورا با شهرداری ساری است که باید الگویی برای همه کشور باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر ساری نیز به فعالیت‌های انجام شده طی سال گذشته اشاره کرد و گفت: در سال‌های اخیر اقدامات بسیار ارزشمندی در ساری انجام شد.

علیجان شمشیربند بر شایستگی مردم ساری برای خدمت هرچه بیشتر تأکید کرد و ادامه داد: اقدامات بر اساس مقدورات انجام شد و باور دارم چنانچه مقدورات خود را بیشتر کنیم قادر هستیم بر حجم فعالیت‌ها و میزان خدماتی که ارائه می‌دهیم بیفزاییم.

وی با اشاره به در پیش بودن دو انتخابات مهم شورا و ریاست جمهوری لزوم تقوا پیشه کردن تمامی داوطلبان شرکت‌کننده در این انتخابات و نیز دست‌اندرکاران آن را مورد توجه قرار داد و گفت: همه باید خدا را در نظر بگیریم و با کنار گذاردن حب و بغض‌ها و کینه و کدورت‌ها تلاش کنیم تا این انتخابات در یک فضای سالم و صمیمانه برگزار شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها