خبرهای داغ:
دانشجوی افغان دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره):
محمد مهدی صادقی که دانشجوی کارشناسی عمران دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) هدف از حضور در اردوی جهادی را این گونه تبیین می کند:اردوی جهادی علاوه بر خدمت رسانی به مناطق محروم هدف بزرگتری دارد و اینکه می سازیم تا ساخته شویم.
کد خبر: ۸۸۴۳۷۵۰
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶
خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین در گفت وگوی اختصاصی خود محمد مهدی صادقی یکی از دانشجویان جهادگر که در اردوی جهادی روستای اردک طارم سفلی شرکت داشته است، به تبیین این موضوع پرداخته است.
محمد مهدی صادقی که دانشجوی کارشناسی عمران دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) هدف از حضور در اردوی جهادی را این گونه تبیین می کند:اردوی جهادی علاوه بر خدمت رسانی به مناطق محروم هدف بزرگتری دارد و اینکه می سازیم تا ساخته شویم. اردوی جهادی یک دوره خودسازی است که بسیار برای دانشجویان مفید است و یکی از دلایلی که در اردوی جهادی شرکت کردم این است که بتوانیم این طرح را در کشور افغانستان با همکاری دانشجویان خودمان اجرا کنیم.
این دانشجو در توصیه به مسئولین گفت: باید رسیدگی به مناطق محروم بیشتر و کم کاری ها کمتر شود و از کسانی که انگیزه خدمت رسانی به مناطق محروم دارند پشتیبانی شود
این دانشجو در پایان به کسانی که نتوانسته اند در این اردو شرکت کنند گفت: در عید سال گذشته تصمیم بر شرکت در اردوهای جهادی داشتم ولی متاسفانه نتوانستم حضور پیدا کنم یک سال حسرت خوردم و امسال را از دست ندادم و دانشجویان هم باید در این طرح ها شرکت کنند
1007/پ20/ب


ارسال نظرات
پر بیننده ها