ممنوع بودن تبلیغات شوراها در فضای مجازی

فعالیت تبلیغی نامزدهای احتمالی شورای شهر و روستا در فضای مجازی تخلف است.
کد خبر: ۸۸۴۳۷۲۱
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۴
دبیر هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراها ی شهر و روستای استان گفت: هرگونه تبلیغات زود هنگام داوطلبان در رسانه‌ها و فضای مجازی تخلف است و هیات‌های نظارت و بازرسان و دستگاه‌های مسئول نظارت، رصد، و با تخلفات برخورد قانونی می‌کند.
وحید محمدی تبار افزود:تبلیغات زودهنگام و استفاده از فضای مجازی ضمن اینکه تخلف قانونی محسوب می‌شود،ممکن است در بررسی صلاحیت نامزدها مورد توجه قرار گیرد.
وی با تاکید بر اینکه قانون فصل الخطاب است ادامه داد: رد صلاحیت و یا تأیید صلاحیت افراد باید بر مبنای قانون باشد و سلیقه شخصی و یا سیاسی نباید دخیل شود.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به طور همزمان جمعه 29 اردیبهشت سال جاری برگزار می‌شود.
چهار هزار و 638 داوطلب برای عضویت در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در کهگیلویه و بویراحمد نام نویسی کردند که نسبت به دور چهارم 438 نفر افزایش داشته است.
از مجموع چهار هزار و 638 داوطلب عضویت در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در کهگیلویه و بویراحمد 726 نفر در حوزه شهری و سه هزار و 912 نفر نیز در حوزه روستایی نام‌نویسی کرده‌اند.
از این تعداد داوطلب 337 نفر زن و چهار هزار و 301 نفر نیز مرد هستند
ارسال نظرات