با وجود وابستگی فدراسیون‌های ورزشی به بودجه وزارت ورزش و آغاز سال جدید و انتظار فدراسیون‌های ورزشی برای دریافت بودجه هنوز فردی به‌عنوان جانشین مناف هاشمی انتخاب نشده است.
کد خبر: ۸۸۴۳۶۷۶
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج، مناف هاشمی، معاون مالی و پشتیبانی وزارت ورزش در حالی 6 فروردین ماه در انتخابات شورای شهر تهران ثبت‌نام کرد که استعفای خود را پیش از این به سلطانی‌فر تقدیم و وزیر ورزش نیز با این استعفا موافقت کرده بود. با قبول این استعفا، وی عملاً در وزارت ورزش حق امضا ندارد.

با توجه به آغاز سال 96 و موضوع مهم تخصیص بودجه به فدراسیون‌های ورزشی و لزوم پیگیری منابع مالی از دولت، به نظر می‌رسید معرفی سرپرست جدید برای این معاونت در اولویت برنامه‌های سلطانی‌فر قرار بگیرد اما هنوز گزینه‌ای از سوی وزارت ورزش برای پیگیری امور مالی معرفی نشده است.

به گزارش تسنیم،بخش مالی وزارت ورزش از اهمیت زیادی برخوردار است و قطعاً وزیر نیز به چنین موضوعی اشراف دارد بنابراین انتظار می‌رود برای اینکه کارها طبق روال پیش رود هرچه زودتر تکلیف این بخش مشخص شود تا اتفاقی که در کمیته ملی المپیک رخ داد و مدت‌ها بدون خزانه‌دار اداره می‌شد در وزارت ورزش تکرار نشود.
ارسال نظرات