خبرهای داغ:
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند:

فعالیت تمام باشگاه‌های ورزشی منوط به اخذ مجوز و در سایه قانون امکان‌پذیر است

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند گفت: فعالیت کلیه باشگاه‌های ورزشی دولتی و خصوصی منوط به اخذ مجوز و در سایه قانون امکان‌پذیر است.
کد خبر: ۸۸۴۳۶۷۳
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، محرم روزبه در اولین سرکشی و بازدید از اماکن ورزشی دولتی و خصوصی در سال جدید اظهار داشت: فعالیت تمام باشگاه‌ها، منوط به اخذ مجوز و در سایه قانون امکان‌پذیر است و طبق قانون هر فعالیت ورزشی که در منطقه انجام می‌شود باید تحت نظر اداره ورزش و جوانان باشد .

وی با بیان اینکه مشکلات باشگاه‌ها و اماکن کلی و سراسری و خاص هستند، تصریح کرد: ما چون در برابر قشر حساس جامعه یعنی نوجوانان و جوانان قرار داریم باید مطابق قانون عمل کنیم تا خدشه‌ای به آینده این قشر وارد نشود.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند در ادامه با اشاره به اینکه در باشگاه های بدنسازی قرص و مکمل به فروش می‌رسد و یا تجویز می‌شود، گفت: به دلیل اینکه مصرف هر گونه دارو و یا مکمل ورزشی باید تحت نظر پزشک متخصص انجام شود نه یک مدیر یا مربی باشگاه، توزیع و فروش و تجویز این قبیل موارد مطلقاً ممنوع است و در صورت مشاهده با باشگاه مربوطه به شدت برخورد خواهد شد.

وی در پایان بر هماهنگی بین باشگاه های خصوصی و هیئت بدنسازی و پرورش اندام، نهادینه کردن اخلاق در ورزش، برگزاری سمینار و کارگاه های آموزشی و ... تأکید کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات