همکاران پزشکی قانونی استان مازندران در هفت مرکز به تعداد 2868 مورد پرونده رسیدگی که از این تعداد 2784 مورد مربوط به معاینات سرپایی و تعداد 84 مورد مربوط به معاینات اجساد و 4 مورد حضور در سر صحنه بوده است.
کد خبر: ۸۸۴۳۶۵۱
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، علیرضا یونسی رستمی در نشست مشترک فرمانداران و اعضای ستاد انتخابات استان اظهار داشت: مشارکت حداکثری، سلامت، شفافیت، رقابت جوانمردانه و عمل به مر قانون اساس کار در برگزاری انتخابات است.

وی افزود: در رقابت‌های انتخاباتی باید صادق بود و به رقیب احترام گذاشت.

معاون استاندار مازندران، با اشاره به اینکه بیش از 93 درصد از واجدین شرایط رای دادن در استان در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 مشارکت داشتند، افزود: باید زمینه مشارکت و حضور بیش از پیش مردم مازندران در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شهر و روستا فراهم شود.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری گفت: این سازمان از امداد رسانی به 97 حادثه در 13 روز اول سال 96 در ساری خبر داد.

سیدی افزود: این حوادث در تماس شهروندان و یا سایر ارگان‌های امدادی با سامانه 125 آتش‌نشانی اعلام شد که ستاد فرماندهی آتش‌نشانی ساری، آتش نشانان ایستگاه‌های 6 گانه سازمان را برای امدادرسانی به شهروندان و مسافران حادثه دیده اعزام کرد.

وی تصریح کرد: با تلاش بی وقفه آتش‌نشانان ساری، 97 مورد عملیات امدادی در اول فروردین لغایت 13 فروردین انجام شد که 46 مورد آن اطفای حریق و 51 مورد دیگر امداد ونجات است.

مدیرکل پزشکی قانونی  مازندران گفت : این اداره کل در راستای اجرای طرح تکریم ارباب رجوع و فراهم کردن تسهیلات در ایام نوروز و خدمت رسانی به مسافرین و شهروندان اقدام به برقراری کشیک به صورت منطقه ای در هفت مرکز کرد.

علی عباسی افزود: همکاران پزشکی قانونی استان در هفت مرکز به تعداد 2868 مورد پرونده رسیدگی که از این تعداد  2784 مورد مربوط به معاینات سرپایی و تعداد  84 مورد مربوط به معاینات اجساد و 4 مورد حضور در سر صحنه  بوده است.

وی تصریح کرد در این مدت شهرهای ساری با 822 مورد، بابل با 648 و تنکاین با 331 مورد به ترتیب بیشترین مراجعه را داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها