انتقاد راحله امینیان در گفتگو با «بسیج»:
مجری برنامه به خانه بر می گردیم اظهار داشت: یعنی تعداد لایک و فالوور بیشتر اینقدر ارزش دارد که دست به چنین حرکاتی می زنند یا اینکه پشت پرده هدف دیگری است؟
کد خبر: ۸۸۴۳۶۱۶
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶
راحله امینیان مجری صدا و سیما در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با انتقاد از ترویج بی غیرتی و بی حیایی توسط برخی از شبکه ها و سایت های مجازی از جمله تی وی پلاس گفت: ترویج بی حیایی در این حد در فضای مجازی خیلی جای تاسف دارد.

وی گفت: من تعجب می کنم از دوستان که هم خودشان را مروج این اتفاق ناگوار می کنند و هم اینکه تعجب می کنم از همه آنهایی که مدعی هستند فضای مجازی را کنترل می کنند. اگر واقعا این کنترل وجود دارد الان وقتش است تی وی پلاس جزء یکی از صفحه های پر مخاطب است و جایگاه خود را بین اقشار مختلف جامعه پیدا کرده و اینکه اینقدر بی محابا این اتفاق رقم می خورد برای من جای تاسف است.

مجری برنامه به خانه بر می گردیم تصریح کرد: این شبکه ها واقعا به سیم آخر زدند و من نمی دانم چه بگویم. یعنی تعداد لایک و فالوور بیشتر اینقدر ارزش دارد که دست به چنین حرکاتی می زنند یا اینکه پشت پرده هدف دیگری است و افرادی خائنانه به اسلام و نظام یک سری افکار را ترویج می دهند؟ جای تعجب است که هیچ عامل بازدارنده ای وجود ندارد پلیس فتا که مدعی است همه چیز را رصد می کند در حوزه بی اخلاقی عیان تر از این می خواهد؟

ارسال نظرات