خبرهای داغ:
مسئول نهاد رهبری دانشگاه پیام‌نور قزوین اذعان کرد: مذاکره برجام یک تجربه بود تا مردم و مسئولین متوجه شوند که با مذاکره با غرب نمی‌توان بر مشکلات اقتصادی و مشکلات اشتغال و بیکاری غلبه کرد و حتی ممکن است شرایط رکود و مشکلات افزایش نیز یابد.
کد خبر: ۸۸۴۳۶۰۶
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۱

حجت‌الاسلام محبی، مسئول نهاد رهبری دانشگاه پیام‌نور استان قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین پیرامون شعار سال اظهار کرد: مقام معظم رهبری در راس امور بوده و اشرافیت کاملی نسبت به نظام و فعالیت‌های مسئولین دارند؛ لذا به اقتضای نیازهای جامعه، با نامگذاری سال و دادن کلیدواژه‌ هایی مسیر اصلی حرکت را مشخص می‌نمایند.

وی مطرح کرد: جامعه امروز ما در زمینه اقتصادی با ضعف‌های بسیاری همراه است که این ضعف بر همه آشکار بوده و دشمن درصدد نفوذ و ضربه زدن به کشورمان از این طریق است.

این مسئول ادامه داد: رهبر معظم انقلاب برای حفظ و پیشرفت نظام و رفع مشکلات اقتصادی آن هم در پرتو اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال این عنوان را برای شعار سال مطرح نموده‌اند.

مسئول نهاد رهبری دانشگاه پیام‌نور قزوین نگاه به بیرون را برای رفع مشکلات کشور کاری بیهوده دانست و تبیین کرد: گاها برخی از افراد و مسئولین نگاه به بیرون را در بهبود شرایط اقتصادی موثر می‌دانند در حالی‌که چشم امید داشتن به کمک دشمنان و عوامل بیرونی، تفکری کاملا اشتباه است.

محبی با اشاره به توافق‌نامه برجام تصریح کرد: برخلاف بیانات و تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص برجام و نکوهش نگاه بیرونی به اقتصاد، عده‌ای از افراد مذاکره با غرب را تنها راه حل مشکلات اقتصادی می‌دانستند و به آزمودن آن پرداختند.

وی اضافه کرد: مذاکره برجام یک تجربه بود تا مردم و مسئولین متوجه شوند که با مذاکره با غرب نمی‌توان بر مشکلات اقتصادی و مشکلات اشتغال و بیکاری غلبه کرد و حتی ممکن است شرایط رکود و مشکلات افزایش نیز یابد.

این مسئول در ادامه تشریح کرد: مردم و مسئولین باید بدانند که علاوه بر توجه به رونق اقتصادی باید بر توان داخلی نیز تکیه داشت و آگاه بود که غرب همواره برای ما دشمنی غیرقابل اعتماد و بی‌اخلاق است و نباید فریب وعده و وعیدهای آنان را خورد.

مسئول نهاد رهبری دانشگاه پیام‌نور قزوین در خاتمه خاطرنشان کرد: تولیدات محصولات با کیفیت داخلی و در کنار آن ایجاد بازار مصرف مناسب برای مصرف تولیدات داخلی بهترین راهکار برای اشتغال‌زایی، رفع بیکاری و تحقق اقتصاد مقاومتی است که مقام معظم رهبری نیز بدان تاکید نموده‌اند.

1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها