خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه قاین:

محرومیت زدایی و عمرانی نیز از کارهای پاسداران نظام است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه قاین گفت: سپاه پاسداران علاوه بر حفظ نظام در محرومیت زدایی، امداد رسانی و بسیاری از طرح های عمرانی کمک حال دولت از گذشته تا کنون بوده است.
کد خبر: ۸۸۴۳۵۹۲
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قاینات به همراه کارکنان ناحیه به دیدار امام جمعه این شهر رفتند.

در این دیدار که به مناسبت ایام سال جدید انجام شد؛ حجت الاسلام ملک آبادی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه قاین با بیان این که مهم ترین وظیفه سپاه ، پاسداری از انقلاب اسلامی است گفت: علاوه بر وظیفه پاسداری وحفظ نظام نیروهای نظامی و انتظامی در زمان صلح می توانند در تمام عرصه های عمرانی و فرهنگی نیز فعالیت داشته باشند وسپاه پاسداران دراین زمینه ها نیز تاکنون موفق عمل کرده است و در بسیاری از طرح های عمرانی کمک حال دولت از گذشته تا کنون بوده است.

وی با اشاره به فعالیت های سپاه پاسداران در سال 95 گفت: در بحث محرومیت زدایی، تکمیل پروژه های عمرانی در سطح کشور، در امداد رسانی از جمله حادثه پلاسکو که قرارگاه خاتم الانبیا با تجهیزات و انواع دستگاههای سبک و سنگین در این زمینه کمک بسیار خوبی به نیروهای امدادی داشت.

وی گفت:در پروژه های اشتغال زایی نیز با ارائه وام های کم بهره به افراد متقاضی و اردوهای جهادی نیز سپاه پاسداران عملکرد خوبی دربین اقشار مختلف جامعه داشته است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه قاینات گفت: در مباحث امنیتی نیز سپاه پاسداران در مناطقی همچون کردستان وجنوب شرق کشور با اعزام نیرو وبرقراری امنیت در این مناطق خوب عمل کرده است .

وی با اشاره به تشکیل حلقه های صالحین که مورد توجه رهبری نیز بوده است گفت: در مجموع سپاه پاسداران مجموعه ای ولایی ودر خدمت مقام عظمای ولایت است .

آیت الله اصفهانی امام جمعه قاین نیز ضمن تقدیر وتشکراز پرسنل سپاه قاین گفت: نیروهای نظامی وسپاه پاسداران جانشین نیروهایی هستند که باعث به وجود آمدن انقلاب شدند واهمیت سپاه پاسداران به حدی بود که رهبر کبیر انقلاب چند ماه پس از پیروزی انقلاب اسلامی در اردیبهشت1358دستور تشکیل سپاه پاسداران را دادندوعلی رغم این که عده ای در آن زمان با تاسیس سپاه پاسداران در شهرستان قاین مخالفت می کردنداما با پیگیری های صورت گرفته سپاه قاینات نیز به عنوان یکی از شهرهای خراسان بزرگ تشکیل شد ونیروهای انقلابی دراین مجموعه مشغول به کار شدند.

وی گفت: سپاه پاسداران علاوه بر حضور در عرصه های نظامی در عرصه های عمرانی وسازندگی وفرهنگی اقدامات بسیار خوبی داشته است وبسیاری از این اقدامات در شهر قاین نیزانجام شده است که جای تقدیر وتشکر دارد.

 


ارسال نظرات
پر بیننده ها