53 فعالیت عمرانی در روستاهای جنوب تهران اجرا شد

خبرگزاری بسیج: قائم مقام شهرداری منطقه 20 از اجرای 53 مورد فعالیت عمرانی در روستاهای جنوب تهران به منظور ارتقاء کیفی محیط زندگی ساکنان محدوده حریم خبر داد.
کد خبر: ۸۸۴۳۵۷۸
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20 شهر تهران، ابوالفضل حیدری با بیان این مطلب گفت: در قالب طرح استقبال از بهار 96 صدها فعالیت عمرانی در نواحی هفتگانه منطقه 20 انجام شد که 53 مورد از این فعالیت های عمرانی در روستاهای غنی آباد، اسلام آباد، زمان آباد و قاسم آباد اجرا شده است.

حیدری با اشاره به اینکه رسیدگی به محدوده حریم و ساکنان روستانشین همواره از اولویت های مدیریت شهری منطقه 20 بوده است، افزود: لکه گیری هندسی، مرمت نوار حفاری، ترمیم آسیب های پیاده رو، جداول، انهار، هسمطح سازی دریچه و رفع معارض پیاده رو از جمله اقدامات عمرانی انجام شده در روستاها است.

وی به تعامل موثر مدیران شهری با فعالان اجتماعی روستاها اشاره کرد و ادامه داد: نیازهای عمرانی روستاها بر اساس بازدیدهای میدانی کارشناسان و همچنین درخواست های اعضاء شوراهای روستایی در دستور کار قرار گرفته است.

قائم مقام شهرداری منطقه 20 یادآور شد: فعالیت های تمامی حوزه های اجرایی مدیریت شهری این منطقه از جمله ترافیک، عمران، اجتماعی و امورشهری و فضای سبز شامل نقاط جمعیتی محدوده حریم می شود و هر سال طرح های بسیاری در این محدوده به اجرا می رسد تا ساکنان این نقاط نیز از خدمات مدیریت شهری بهره مند شوند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار