خبرهای داغ:
فرمانده تیپ پیاده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی:

توزیع بسته های معیشتی به ارزش یک میلیارد تومان در استان/محرومیت زدایی و سلامت تاکیدات رهبری برای استان

فرمانده تیپ پیاده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: تا کنون در استان ما به لطف آستان قدس رضوی بسته های معیشتی به ارزش 1 میلیارد تومان ارزش مالی توزیع شده است.
کد خبر: ۸۸۴۳۵۶۹
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از خراسان جنوبی، سرهنگ رجب زاده فرمانده تیپ پیاده سپاه انصارالرضا(ع) استان در جمع مردم روستاهای منطقه بالاکوه با بیان اینکه اولین هدف ما امنیت است اظهارداشت: هدف ما در سیستان و بلوچستان ابتدا ایجاد امنیت و بعد محرومیت زدایی بود که در اینجا خوشبختانه امنیت داریم و ابتدا حفظ همین امنیت را انجام میدهیم در کنار آن محرومیت زدایی را انجام خواهیم داد.

رجب زاده خاطرنشان کرد: خوشبختانه امروز جمهوری اسلامی ایران برای بحث محرومیت زدایی نگاه ویژه ای دارد که استان خراسان جنوبی روی تاکید رهبری معظم انقلاب بود که ان شاء الله با کمک شما بحث محرومیت زدایی و سلامت را انجام خواهیم داد .

وی بیان داشت: شاید از این کار ما برداشت هایی شود اما توجه نمی کنیم و ما تکلیف داریم و کار خود را انجام می دهیم و به تکلیف خود عمل می کنیم.

رجب زاده گفت: تا کنون در استان ما به لطف آستان قدس رضوی بسته های معیشتی به ارزش 1 میلیارد تومان ارزش مالی توزیع شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها