مسئول سازمان بسیج زنان در گفت‌وگو با «بسیج»:
اصلانی گفت: این شایعات و جوسازی‎ها علیه بسیج جز ترفندهای نخ‎نما و پوسیده معاندین نظام چه در داخل و چه در خارج است و تاریخ مصرف این نوع جوسازی‎ها گذشته و فقط به درد بوق‎های تبلیغاتی دشمن می‎خورد.
کد خبر: ۸۸۴۳۵۶۴
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶
مینو اصلانی مسئول سازمان بسیج زنان در گفت‎وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج پیرو بیانات امام خامنه‎ای مبنی بر متهم کردن بسیج به تندروی و افراطی‎گری عنوان کرد: جریان معاند نظام طبیعتا به خاطر تضاد ماهوی و عنادی که اساسا با انقلاب اسلامی و حکومت دینی دارد، با هر نهادی که از انقلاب حرف بزند و حضور جدی و فعال در دفاع از ارزش‎های انقلاب اسلامی داشته باشد آن را متهم به افراطی‎گری می‎کنند برای اینکه بتوانند مواضع اباحه‎گری خود را ترویج دهند و بسیج یکی از این نهادهای انقلابی است.
 
اصلانی در ادامه این مطلب بیان داشت: بسیج به عنوان یکی از نهادهای انقلابی و جریان اصیل انقلاب در مقابل ترفندهای دشمنان و هجمه‎های سنگین آنها علیه انقلاب اسلامی ایستاده و ازآنجایی که دشمنان نیز این جریان اصیل انقلاب را برنمی‎تابند  دست به متهم کردن بسیج به افراطی‎گری و تندروی می‎زنند.
 
مسئول سازمان بسیج زنان با اشاره به نقش بسیج در عرصه‎های مختلف انقلاب گفت:  بسیج که جریان اصیل انقلاب اسلامی و جریان مردمی انقلاب اسلامی است در دفاع از ارزش‎های انقلاب همیشه قیام کرده است؛ به عنوان نمونه در زمان فتنه88 مقابل فتنه‎گران ایستاد و انقلاب را از پرتگاهی که آنها برایش ایجاد کرده بودند نجات داد.
 
اصلانی خاطرنشان کرد: این شایعات و جوسازی‎ها علیه بسیج جز ترفندهای نخ‎نما و پوسیده معاندین نظام چه در داخل و چه در خارج است و تاریخ مصرف این نوع جوسازی‎ها گذشته و فقط به درد بوق‎های تبلیغاتی دشمن می‎خورد، ملت فهیم ایران نیز هیچ گاه این شایعات و جوسازی علیه بسیج را باور نمی‎کند چون عملکرد بسیج و خدمت رسانی آن برای عموم مردم روشن و آشکار است.
ارسال نظرات