خبرهای داغ:
امام جمعه زیرکوه:

سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی یک میتینگ تبلیغاتی بود

امام جمعه زیرکوه گفت : سفر رئیس جمهور به استان ما چه شد؟ چه فایده ای برای شهرستان مرزی و محروم زیرکوه داشت؟ دقت کنید شما را گول نزنند. یک میتینگ تبلیغاتی راه انداختند.
کد خبر: ۸۸۴۳۵۶۳
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام غلامرضا مرتضائی نیا در جمع مردم روستاهای منطقه بالاکوه با تقدیر از خدمات آستان قدس رضوی در جهت محرومیت زدایی ،اظهارداشت: باید از آستان قدس رضوی و سپاه تشکر ویژه کرد که نگاه خاصی به این منطقه محروم دارند.

امام جمعه زیرکوه با اشاره به توزیع بسته های حمایتی بین نیازمندان،خاطرنشان کرد:شاید با توزیع این بسته ها بعضی ها حرف هایی بزنند و بگویند نزدیک انتخابات این کار به صلاح نیست، اما بهتر است بدانند که این کار هیچ ربطی به انتخابات ندارد و از سال پیش این طرح بوده است و همینطور ادامه دارد.

وی تصریح کرد:چه عیب دارد که گوشه ای از مشکلات مردم حل شود ، حل شدن مشکلات مردم به انتخابات یا غیر انتخابات کاری ندارد و باید در هر زمانی که میشود انجام داد.

مرتضائی نیا ادامه داد: باید به رهنمودهای رهبری توجه ویژه داشت و به تمام حرف های ایشان عمل کرد زیرا مقام معظم رهبری فرصت ها را کارشناسی میکنند و بعد یک شاخه آن را مطرح می کنند.

امام جمعه زیرکوه با اشاره به بحث تولید و اشتغال،گفت:کاری که امروز عزیزان ما در سپاه حتما این کار را انجام داده اند و انجام خواهند داد و ولایت و دیدگاه بصیر همین کاری است که عزیزان در سپاه انجام می دهند.

وی در ادامه گفت: ما یک حماسه سیاسی بزرگ که در هنمودهای مقام معظم رهبری بود در پیش داریم و این حماسه یکی انتخابات ریاست جمهوری است و دیگری هم انتخابات شوراهای اسلامی.

دولت گزارش عملکرد خود را به مردم بدهد

حجت الاسلام مرتضائی نیا با بیان اینکه ما آنچه تا الان ضرر دیده ایم ازاصلاحات بوده است، بیان داشت: اعتدال هم یک شاخه از اصلاحات است و هیچ فرقی با هم ندارند.

امام جمعه زیرکوه تاکید کرد: امروز باید خیلی مواظب باشید تا شما را نخرند زیرا با نزدیک شدن به انتخابات افرادی خواهند آمد نزد شماها و به شما وعده و وعید خواهند داد.

وی با اشاره به سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی،گفت : شما ببینید در این سفر رئیس جمهور به استان ما چه شد؟ چه فایده ای برای شهرستان مرزی و محروم زیرکوه داشت؟ دقت کنید شما را گول نزنند. یک متینگ تبلیغاتی راه انداختند.

مرتضائی نیا اذعان داشت:آقای رئیس جمهور، ما در استان خراسان جنوبی راه آهن نداریم، راه های استان مشکل دارد، بیکاری دارد غوغا میکند مردم ما سرگردانند.

پروژه باقران هنوز 20 میلیارد دیگر نیاز دارد  

وی در ادامه به بحث پروژه باقران پرداخت و افزود: پروژه باقران از زمان دولت هشتم بود و من الان نمیخواهم از دولت قبلی حمایت کنم ولی از آن زمان حالا این پروژه افتتاح شده و باز هم می بینیم که در این پروژه از حضور مردم جلوگیری شد. چرا به مردم بی احترامی شد؟

امام جمعه زیرکوه با بیان اینکه این چه پروژه ای است که با آن دارید مردم را گول میزنید؟گفت: در پروژه باقران افرادی که کار کرده اند هنوز حقوق نگرفته اند و چند ماه است می گذرد و بر اساس اطلاعاتی که امام جمعه آنجا به من داده است این پروژه هنوز 20 میلیارد دیگر نیاز دارد تا تکمیل شود.

چرا خط قرمز نظام را میشکنید؟  

امام جمعه شهرستان زیرکوه ادامه داد: شما یک جلسه با نخبگان فرهنگی می گیرید نخبگان چه کسانی هستند؟ نخبگان را برای ما تعریف کنید. بعضی ها را هم جمع می کنید و نمی دانند برای چه چیزی می آیند و به آن ها گفته میشود شما نامه بنویس و بیا ما مشکل شما را حل میکنیم،این افراد آنجا سرگردانند.

وی گفت:در این جلسه به نماز اعتنا نمی شود و بد تر اینکه در بین جلسه اسم یاحسین(ع) را می برند در کنار آن از میرحسین موسوی که فتنه گر هست دارند دفاع میکنند. این مگر خط قرمز نظام نیست؟ چرا خط قرمز نظام را میشکنید؟ چرا جلوی رهبری ایستادگی میکنید. مردم هوشیار و آگاه باشید.

مرتضائی نیا با اشاره به برجام گفت:در برجام نافرجام شدیم،در بیکاری چکار شد؟ در رکود چکار شد؟ چه پروژه مهمی شما افتتاح کرده اید؟ این ها را پاسخ بدهید. در بحث اقتصاد مقاومتی که آقا فرمودند شما چه کاری انجام داده اید؟ چرا پاسخ نداده اید؟ چرا در پایان سال 95 پاسخ نداده اید؟ کارهایی که انجام داده اید را به مردم بگویید . اگر کار کرده اید به مردم بگویید.

ما در انتخابات آینده به یک خط شکن نیاز داریم

وی در ادمه گفت: به سراغ شما خواهند آمد و به وعده هایی خواهند داد اما ما به یک خط شکن نیاز داریم. یک نفر که بتواند در کنار رهبری رکود. بیکاری و مشکلات را حل کند.

بعضی حرف ها را من میدانم و نمیشود از این تریبون بیان کرد. اما نکته هایی که میگویم از روی درد دل است بعضی حرف ها که میشنویم را داریم به شما میگوییم بعضی حرف ها اگر به شما بگویم دلتان خون میشود امیدواریم ان شاالله یک خط شکن واقعی بیاید و خط شکنی کند تا بشود مشکلات مردم را حل کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها