خبرهای داغ:
مسلم امینی
در مصاحبه با مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خمینی شهر:
طی مصاحبه ای که صبح امروز با محمدحسین رحمتی- مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خمینی شهر- در راستای اردوهای راهیان نور به عمل آمد، مطالب ذیل حاصل شد:
کد خبر: ۸۸۴۳۵۵۹
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج،محمد حسین رحمتی با اشاره به بیانات و تاکیدات مقام معظم رهبری به اهمیت راهیان نور در دیدار با مسئولین این امر در اسفندماه سال گذشته، گفت: شهرستان خمینی شهر هم همزمان با سراسر کشور نسبت به اعزام مردم شهیدپرور و انقلابی خمینی شهری اقدام نمود.یکی از ایام الله هشت سال دفاع مقدس است


وی خاطر نشان کرد: تعداد این اعزام ها بالغ بر 8 دستگاه اتوبوس(یعنی حدود 320 نفر) از اواخر اسفندماه سال گذشته تا اواسط فروردین ماه سال جاری بود که به همراه هر کاروان یک نفر روحانی هم به منظور ارتقاء سطح معنوی و بصیرتی زائران اعزام گردید.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج خمینی شهر افزود: از جمله کارهای این مبلغین در اتوبوس ها پاسخگویی به مسائل شرعی، اقامه نمازهای جماعت یومیه، اجرای برنامه دعا و زیارتخوانی و ... بود.

رحمتی با اشاره به فرمایشات مقام عظمای ولایت، عنوان کرد: یکی از معدن های طلای عظیم کشور تاریخچه هشت سال دفاع مقدس می باشد و ما در بهره برداری از این ثروت عظیم نیاز به فناوری داشته و فناوری ما در قضیه دفاع مقدس، راهیان نور است.

وی در ادامه بیان داشت: شخص خود بنده نسبت به انجام هرچه بهتر و باشکوه تر برگزارشدن این اعزام ها به مناطق عملیاتی جنوب اهتمام ویژه داشته و دارم و بر این امر تاکید می کنم که یکی از راه های بیمه شدن جوانان ما مخصوصا در جنگ نابرابر فرهنگی که امروز وجود دارد، شرکت در اردوهای راهیان نور است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها