مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: اعزام کاروان های راهیان نور ویژه ایام نوروز از چهارمحال و بختیاری امسال 65درصد افزایش داشت.
کد خبر: ۸۸۴۳۵۳۵
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار عبدالله جمشیدی، در گفتگو با خبرنگار بسیج، ضمن تبریک سال اقتصاد مقاومتی، تولید- اشتغال و گرامیداشت ایام پرفضیلت رجب المرجب، به تشریح آمار اعزام کاروان های راهیان نور از استان چهارمحال و بختیاری پرداخت.

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: در سال 95 بیش از 9هزار و 326دانش آموز مقطع متوسطه از مناطق عملیاتی جنوب غرب کشور در قالب اردوهای راهیان نور بازدید کردند.

سرهنگ جمشیدی، افزود: بیش از یکهزار و 700 دانشجوی مراکز آموزش عالی استان چهارمحال و بختیاری نیز در سال گذشته از مناطق عملیاتی شمالغرب و جنوب غرب دیدن کردند.

وی، ادامه داد: برای اولین بار در ایام نوروز 96 نیز دو کاروان راهیان نور دریایی از استان چهارمحال و بختیاری عازم جنوب کشور شد، که شرکت کنندگان در اردو ضمن بازدید از جزیره خارک با اهداف دشمن بعثی از بمباران این منطقه در دومین روز جنگ تحمیلی و بیش از 2880بار طی دوران هشت ساله جنگ به منظور ایجاد جنگ روانی و قطع صادرات بیش از 90درصدی نفت جمهوری اسلامی ایران آشنا شدند.

جمشیدی، با اشاره به افزایش 65درصدی اعزام راهیان نور در ایام نوروز، گفت: اعزام کاروان های خانوادگی و عمومی نیز از 25 اسفند95 آغاز و تا پایان تعطیلات نوروز 96 ادامه داشت که در این مدت، 3هزار و 951 نفر موفق شدند در قالب اردوهای راهیان نور از مناطق عملیاتی جنوب غرب کشور در خوزستان بازدید کنند.

ارسال نظرات