سردار میرشکار با اعلام اینکه قرآن کریم در مورد افرادی که از مسیر دین اسلام خارج شدند تعابیر زیبایی دارد، ادامه داد: امروزه شهدای مدافع حرم جوانان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی هستند که درس آموخته از مکتب معصومان و امامان بودند.
کد خبر: ۸۸۴۳۵۳۳
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سردار علیجان میرشکار سه‌شنبه شب در دومین سالگرد شهادت مهندس شهید هادی جعفری و گرامی‌داشت 39 شهید مدافع حرم مازندران در این شهرستان، اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی از نادرترین صحنه‌های آزمایش امت اسلامی در قرن حاضر بود.

وی افزود: زمانی که امام امت در سال 1342 ندای اسلامی و دینی خود را سر داد عده‌ای توفیق همراهی با ایشان را نداشتند و عده‌ای نیز آن امام را نشناخته، پیام و هدف‌اش را درک نکردند بنابراین نتوانستند در مسیر حرکت الهی امام امت جای گیرند.

یادگار هشت سال دفاع مقدس با اشاره به اینکه عده‌ای در این بین توفیق همراهی با بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را داشتند، تصریح کرد: ولی این افراد نتوانستند اهداف بلند امام راحل را که زمینه‌سازی ظهور امام عصر(عج) و تشکیل حکومت جهانی اسلامی بود را درک کنند.

میرشکار با اعلام اینکه عده‌ای در مسیر همراهی امام راحل با دیدگاه رسیدن به جایگاه، قدرت، شهرت و ثروت گام برداشتند، یادآور شد: این افراد کوتوله‌هایی بودند که دیدگاه‌شان مادی بود و رشد معنوی نداشتند.

وی با بیان اینکه افرادی ثروت‌اندوزی را نهایت پیروزی می‌دانند و امروزه دست به فیش‌های نجومی و اختلاس می‌برند، خاطرنشان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد بودیم که بسیاری از فرزندان افراد سرمایه‌دار در مسیر کار گزینش نشد و بیشتر گزینش‌ها برای افراد متدین و انقلابی بود.

این فرمانده هشت سال دفاع مقدس با تأکید بر اینکه افرادی که آن روزها با پول و ثروت به جایگاه رسیدند امروزه دارای سرمایه‌های چندین میلیون دلاری هستند، خاطرنشان کرد: این انسان‌ها از متضررین مسیر انقلاب لحاظ می‌شوند.

میرشکار با اشاره به اینکه عده‌ای دیدگاه متعالی امام امت را درک کرده و اهداف والایش را شناختند، بیان کرد: این انسان‌های وارسته برای همیشه جاوید مانده، نزد خداوند رزق و روزی دارند و با اهل بیت هم‌نشینی می‌کنند.

وی با اعلام اینکه قرآن کریم در مورد افرادی که از مسیر دین اسلام خارج شدند تعابیر زیبایی دارد، ادامه داد: امروزه شهدای مدافع حرم جوانان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی هستند که درس آموخته از مکتب معصومان و امامان بودند.

این فرمانده هشت سال دفاع مقدس با تأکید بر اینکه افرادی همانند شهید فهمیده با 13 سال سن دارای نهایت بصیرت سیاسی و معرفت دینی بودند، ادامه داد: امروزه دشمن با هزینه‌های میلیاردی می‌خواهد جوانان کشورمان را از قرآن و ولایت جدا کند.

وی بیان کرد: اگر جوانان ایران در عصر ماهواره، اینترنت و فضای مجازی برای دفاع از حرم اهل بیت صف می‌کشند براساس شور و هیجان نیست بلکه سراسر پر از شعور دینی و اسلامی است.

میرشکار با اعلام اینکه 13 شهید مدافع حرم خان‌طومان در حالی به شهادت رسیدند که پیکرشان هنوز به کشور بازگشت نکرده است، افزود: دشمنان با هزینه‌های میلیاردی می‌خواهند نام اهل بیت را از خانه‌ها بر چینند ولی از دل خانواده‌های مسلمان مدافعان حرم بر می‌خیزند که در دامن مادران و پدران پاک رشد یافتند.

وی با اعلام اینکه شکل شهادت شهیدان بیانگر جایگاه آنها است، ادامه داد: خداوند امام حسین(ع) را که از برترین مخلوقاتش است به گونه‌ای به شهادت می‌رساند که امروزه بعد از هزار سال نام و یادش در دل‌ها زنده است.

میرشکار با اشاره به اینکه شهدا همیشه پیروز میدان هستند و سربلند و سرافراز خواهند ماند، یادآور شد: خان‌طومان پایان راه دفاع‌مان نیست زیرا این مسیر تا ظهور منجی آخرالزمان توسط بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ترسیم شده است.

وی با اعلام اینکه انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی از مهم‌ترین صحنه‌هایی است که قرار داشتن در مسیر شهدا توسط انسان‌های مؤمن و متدین نمودار می‌شود، بیان کرد: دشمن از براندازی نظام جمهوری اسلامی در جنگ سخت شکست خورده است و به‌دنبال انحراف در انقلاب اسلامی است.

میرشکار اظهار کرد: ایجاد انحراف در انقلاب که از اهداف مهم دشمن است توسط مسؤولانی رقم می‌خورد که نمی‌دانند هدف امام راحل از ایجاد انقلاب چه بود و با فیش‌های نجومی سرگرم بوده و دل مردم را به درد می‌آورند.

وی با اعلام اینکه انتخابات از گلوگاه‌های مهمی بوده که مردم می‌توانند در آن به هر مسؤول نالایقی اجازه ورود به سیاست را ندهند، ادامه داد: شورای نگهبان نیز با دقت، موشکافانه و صراحت مشغول انجام وظیفه است تا افراد انقلابی وارد میدان رقابت شوند.

این یادگار هشت سال دفاع مقدس با تأکید بر اینکه باید در انتخابات پیش‌رو دقت کنیم تا متضرر نشویم، خاطرنشان کرد: نباید رئیس جمهور و نمایندگانی در مملکت اسلامی انتخاب شوند که سنگ جلوی انقلاب می‌اندازند زیرا انقلاب افرادی خدوم، انقلابی و حامی مستضعفان می‌خواهد.

میرشکار افزود: هم‌اکنون در شرایط بسیار حساسی قرار داریم و این مهم نشانگر پویایی انقلاب است.

وی گفت: هدف‌‎گذاری امام راحل برای زمینه‌سازی انقلاب جهانی اسلامی با ظهور امام آخر شیعیان بود هر چند شهدا این مسیر را طی کردند و ادامه مسیر با ما است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها