فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام از پیگیری ساخت یک بیمارستان در استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.
کد خبر: ۸۸۴۳۵۳۲
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار علی محمد اکبری، در گفتگو با خبرنگار بسیج، گفت: در سال اقتصاد مقاومتی، تولید- اشتغال، از همه امکانات سپاه و بسیج در راستای تحقق فرامین و منویات مقام معظم رهبری و جامه عمل پوشاندن به شعار سال بهره می گیریم.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام افزود: استان چهارمحال و بختیاری یکی از مناطق بکر و گردشگرپذیر کشور می باشد و درسال 96 نیازمند توجه بیشتر مسئولان در زمینه های توسعه زیرساختها و ایجاد اشتغال و کاهش آمار بیکاری جوانان است.

وی، با اشاره به نیاز به خدمات درمانی و پزشکی بیشتر از پیگیری های انجام شده برای ساخت بیمارستان توسط سپاه در استان خبر داد و گفت: بر اساس پیگیری های انجام شده و قول مساعد مسئولان ارشد سپاه، بیمارستانی با امکانات روز و پیشرفته برای استفاده کارکنان نیروهای مسلح، بسیجیان و اقشار مختلف مردم استان چهارمحال و بختیاری ساخته می شود.

سردار علی محمد اکبری، همچنین یادآور شد: در حال حاضر نیز کلینیک تخصصی و فوق تخصصی امام رضا علیه السلام سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در شهرکرد بصورت شبانه روزی با بخش های مختلف سونوگرافی، قلب و عروق، ارتوپدی، بینایی سنجی، تزریقات و پانسمان، پزشک عمومی، نوارقلب، فیزیوتراپی، زنان و مامایی و ... به آحاد مردم خدمت رسانی می کند.

ارسال نظرات