مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بروجن:

اقتصاد مقاومتی نمی گذارد از دشمن ضربه بخوریم

حجت الاسلام علی دهقانی، اقتصاد مقاومتی را تنها راه ایستادگی برابر توطئه تحریم دشمنان دانست و بر توجه مسئولین نسبت به تولید و ایجاد اشتغال تأکید کرد.
کد خبر: ۸۸۴۳۵۲۴
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بروجن ضمن تبریک سال 1396 ابراز امیدواری کرد که این سال ، سال پیروزی اسلام و مسلمین و نابودی دشمنان باشد .

حجت الاسلام علی دهقانی با اشاره به نام گذاری سال توسط مقام معظم رهبری به نام "اقتصاد مقاومتی ، تولید - اشتغال " گفت: لازم نیست که حتما مسئولیت داشته باشیم؛ بلکه هر کس به اندازه توان خود باید در رابطه تولید و اشتغال و اقتصاد مقاومتی قدم بردارد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بروجن، افزود: باید با توجه کامل به فرمایشات مقام معظم رهبری، منویات ایشان را مورد مطالعه قرار داد و این رهنمود ها سرلوحه کارمان قرار گیرند .

وی، با باین اینکه بصیرت و آگاهی از همین فرمایشات بوجود می آید، گفت: مسلئه اولویت دار برای ما و دشمن اقتصاد است، دشمن از راه اقتصاد می خواهد به ما ضربه بزند و ما باید اقتصادی مقاوم داشته باشیم که از طرف دشمن ضربه نخوریم.


ارسال نظرات
آخرین اخبار