پلیس راه زنجان تمام تلاش خود را بکار گرفت تا میزان تصافات جرحی، خسارتی و فوتی در مسیرهای ارتباطی این استان به پایین ترین سطح برسد.
کد خبر: ۸۸۴۳۴۹۹
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: آمار تخلفات حادثه ساز رانندگی در جاده های این استان طی ایام تعطیلات نوروز امسال '25 اسفند 95 تا 13 فروردین جاری' پایین بود.

سرهنگ علی اصغز شیرمحمدی افزود: در این ایام که به دلیل مسافرت ها حجم تردد وسایط نقلیه در جاده های استان بیشتر بود با این حال رانندگان و عوامل پلیس راه با یکدیگر تعامل و همراهی خوبی داشتند.

وی اظهار داشت: در این ایام اعمال قانون در برخورد با تخلفات حادثه ساز و همچنین توقیف خودروها نسبت به مدت مشابه پارسال در پایین ترین حد بود.

شیرمحمدی تصریح کرد: پلیس راه زنجان تمام تلاش خود را بکار گرفت تا میزان تصافات جرحی، خسارتی و فوتی در مسیرهای ارتباطی این استان به پایین ترین سطح برسد اما برخی رانندگان به دلیل خستگی و خواب آلودگی و کم توجهی به قوانین و مقررات راهنمایی رانندگی این تلاش ها را کمرنگ کردند.

پلیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان خاطر نشان ساخت: متاسفانه در ایام تعطیلات نوروز امسال هفت نفر در مسیرهای ارتباطی استان به دلیل بی احتیاطی رانندگان خودروها جان باختند که با کمی دقت و احتیاط می شد تعداد کشته ها را به صفر رساند.

ارسال نظرات