جوکار در گفت‎وگو با «بسیج»:
نماینده سابق مجلس گفت: بسیج چون اثربخشی بسیار بالایی دارد و در اجرای ماموریت‎ها و برنامه‎هایش موفق بوده طبیعی است که مورد تهاجم از سوی دشمنان قرار بگیرد و در افکار عمومی این نهاد را تخریب کنند.
کد خبر: ۸۸۴۳۴۵۱
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴
محمدصالح جوکار نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در گفت‎وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج پیرو بیانات امام خامنه‎ای مبنی درباره دشمنی با بسیج عنوان کرد: دشمنان این نظام تضعیف و نشانه گذاری را بر روی نهادها و مراکزی انجام می‎دهند که این مراکز اثرگذاری بالایی دارد و این جز راهبردهای دشمنان تلقی می‎شود که همراهان داخلی آنها نیز همراهی و همکاری لازم را با آنها دارد که یکی از این نهادها بسیج است.
 
جوکار در توضیح این مطلب بیان داشت: بسیج چون اثربخشی بسیار بالایی دارد و در اجرای ماموریت‎ها و برنامه‎هایش موفق بوده طبیعی است که مورد تهاجم از سوی دشمنان قرار بگیرد و در افکار عمومی این نهاد را تخریب کنند، وگرنه نهادها و دستگاه‎هایی که اثربخشی و عمق بخشی لازم را نسبت به انقلاب و مردم ندارند هیچ گاه مورد هجمه دشمنان قرار نمی‎گیرند.
 
نماینده سابق مجلس در ادامه این مطلب تاکید کرد: بسیج از جمله نهادهایی است که در سایه تلاش خود از نفوذ دشمنان جلوگیری می‎کنند و موجب خنثی کردن ترفندها و فتنه‎گری آنها نیز می‎شود.
 
جوکار در خاتمه یادآور شد: بسیج در همه زمان‎ها مورد بغض و کینه دشمنان و مورد حمایت دوستداران انقلاب و ملت ایران بوده که  این حقانیت حرکت بسیج را در عرصه‎های مختلف نشان می‎دهد.

ارسال نظرات