خبرهای داغ:

۲۳شهید در بمباران هوایی روز مقاومت وپایداری هندیجان

رزمندگان اسلام بانیروی ایمان و لبیک به ندای امام (راحل) وپیروی از ولایت فقیه در مناطق عملیاتی درحال دفاع و مبارزه با متجاوزان رژیم بعثی بودندکه در۱۸فروردین ماه ۱۳۶۷حدود ساعت ۱۳/۱۵دو هواپیمای جنگنده بعثی عراقی به حریم هوایی بندر هندیجان وارد و مناطق مسکونی را بمباران نموده و براثر این حادثه ۲۳نفر مرد وزن ،پیر وجوان وحتی کودک از شهروندان این منطقه را به شهادت رسانده وخانه هارا ویران و تعدادی مجروح بر جا گذاشتند به همین منظور هندیجان به روز مقاومت وپایدار معروف و نامگذاری شد و یک روز بعد از این حادثه بمباران هوایی مردم ولایتمدارو غیرتمند هندیجان به پای صندوق های رأی رفته و در انتخابات مجلس شورای اسلامی کاندیدای خود را انتخاب نمودند.
کد خبر: ۸۸۴۳۴۴۲
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶
به گزارش خبر نگار خبرگزاری بسیج در هندیجان ،مردم ولایتمدار هندیجان همواره در راه دفاع از کشور واسلام در تمام صحنه های حساس انقلاب حضوری فعال دارند و به ندای رهبر انقلاب لبیک گفته و جان برکف به عنوان یک مرزبان از آب وخاک این مملکت دفاع وپشتیبانی می نمایند.


 مردم هندیجان در جبهه های حق علیه باطل درهشت سال دفاع مقدس با حضور درگردان ها عملیاتی سازماندهی و با شور واشتیاق در مقابل دشمنان  متجاوز ایستادگی و مبارزه نمودندو اکنون با تقدیم ۱۳۶شهید برگ زرینی بر افتخارات هندیجان اضافه شده است ویاد ،نام وخاطره تمام شهدای کشور واین منطقه گرامی و جاویدان است.

دردوران هشت سال دفاع مقدس رزمندگان اسلام ضربات سنگینی بر دشمنان اسلام ورژیم بعثی عراق وارد نمودند و اجازه هر گونه تجاوز دیگر را به دشمن ندادند که در این راه مقدس شهدای گرانقدری تقدیم اسلام شد.

ملت ایران با پیروی از ولایت فقیه هیچ وقت به دشمنان اسلام اجازه هر گونه تجاوزی را نمی دهند و به ندای رهبر انقلاب لبیک گفته وبرای سربلندی و پیشرفت کشور با اتحاد در کنار هم با تمام سلیقه های خود تلاش می کنند.


ملت ایران در آستانه دو رویداد مهم  وسرنوشت ساز انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا قرار گرفته اند که باتوکل برخدا و عمل به شعار اقتصاد مقاومتی تولید واشتغال وبا پیروی از فرمایشات حکیمانه مقام معظم رهبری با یک حرکت انقلابی و دشمن شکن در پای صندوق های رأی حضوری فعال خواهند داشت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار