به همت دانشجویان جهادگر البرزی صورت گرفت؛
بهنام نظری گفت: ۳۰ نفر خواهر و ۵۰ نفر برادر در مجموع در این اردوی جهادی شرکت داشتند.
کد خبر: ۸۸۴۳۴۴۰
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، بهنام نظری مسئول قرارگاه جهادی شهید حسین فهمیده با اشاره به اینکه فعالیت این گروه جهادی از 4 فروردین آغاز شده است، اظهار داشت: فعایت این گروه تا 12 فروردین ادامه داشت.

وی با بیان اینکه این گروه جهادی در بخش مرکزی قم شهر قنوات روستاهای سراجه و مؤمن آباد به آبادانی مشغول بودند، افزود: ۳۰ نفر خواهر و ۵۰ نفر برادر در مجموع در این اردوی جهادی شرکت داشتند.

نظری به فعالیت برادران در این اردو اشاره کرد و گفت: برداران در عرصه های عمرانی به ساخت حسینیه روستای سراجه و مرمت منزل خانواده بی بضاعت پرداخته اند.

وی ادامه داد: در عرصه فرهنگی برادران به اجرای حلقه‌های صالحین برای جوانان و نوجوانان، برگزاری مسابقات ورزشی، برگزاری کلاسهای آموزشی سیاسی_ فرهنگی برای جوانان و آشنایی نوجوانان با فرهنگ شهادت پرداخته اند.

مسئول قرارگاه جهادی شهید حسین فهمیده با اشاره به عرصه فعالیت خواهران در این اردوها، بیان کرد: فعالیتهای  فرهنگی شامل برگزاری کلاسهای آموزش احکام بانوان، سبک زندگی اسلامی ، شیعه شناسی برای کودکان و نوجوانان،  آموزش خیاطی( روسری, چادر ) عروسک بافی، نمد دوزی، روبان دوزی، کاردستی برای کودکان و آموزش نقاشی برای نوجوانان و برگزاری مسابقات ورزشی برای کودکان از فعالیت خواهران در این اردوها بود.

ارسال نظرات