بوشهر- مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت سپاه شهرستان بوشهر گفت: اردوی جهادی یک روزه با شرکت 10 نفر از بسیجیان حوزه مقاومت امام خامنه ای (مدظله العالی) در سه نقطه شهرجدید عالیشهر برگزار شد .
کد خبر: ۸۸۴۳۴۳۶
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، علیرضا فلاحی مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت سپاه شهرستان بوشهراظهار داشت: اردوی جهادی یک روزه با شرکت 10 نفر از بسیجیان حوزه مقاومت امام خامنه ای (مدظله العالی) در سه نقطه شهرجدید عالیشهر برگزار شد .


وی گفت: تعداد 10 نفر از بسیجیان حوزه مقاومت امام خامنهای (مدظله العالی) در این اردوی یک روزه به هرس درختان پرداختند .

علیرضا فلاحی با بیان اینکه یکی از اهداف اصلی و مهم اردوهای جهادی در بسیج سازندگی محرومیت زدائی از چهره شهرها ، روستاها و مناطق محروم است، تصریح کرد: اردوهای جهادی محل خوبی برای خودسازی و فراهم شدن برون رفت مشکلات و تمرین اقتصاد مقاومتی است .

ایشان ادامه داد: اردوهای جهادی یک حرکت جهادی و خالصانه برای رضای خدا و تهذیب نفس است که با هدف نهادینه کردن فرهنگ بسیجی، ترویج مردم یاری و مردم داری، محرومیت‌زدایی و ایجاد روحیه تعامل در بین افراد به اجرا درمی‌آید .

فلاحی در در پایان گفت:بسیج سازندگی از طریق اردوهای جهادی نقشی موثر در عرصه اقتصادی داشته و در واقع این اردوها زمینه‌ساز تقویت بنیه اقتصادی کشور است .


ارسال نظرات