بوشهر_ تعداد 28 نفر ازجهادگران بسیجی گروه جهادی شهید برونسی در این اردو شرکت کرده اند و به محرومیت زدایی در این روستا پرداختند.
کد خبر: ۸۸۴۳۴۲۴
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج: علیرضا فلاحی مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بوشهر گفت :به همت حوزه مقاومت بسیج رمضان شهر چغادک و بسیج سازندگی ناحیه بوشهر ، گروه جهادی شهید برونسی در قالب اردوی 7 روزه  در ایام نوروز1396 به روستای گلستان از توابع شهرستان دشتی رفته اند و اقدام به محرومیت زدایی از چهره روستا کردند.

ایشان بیان داشتند:تعداد 28نفر از جهادگران بسیجی گروه جهادی شهید برونسی در این اردو شرکت کرده اند و به محرومیت زدایی در این روستا پرداختند.

 وی افزود : در این راستا گروه جهادی شهید برونسی با حداقل های موجود در حال برداشتن گامی بلند در جهت محرومیت زدایی و ارتقای فرهنگی مناطق محروم روستایی است .

فلاحی ادامه داد:حوزه مقاومت رمضان و گروه جهادی شهید برونسی از فعالین در استان و حتی کشور می باشدکه در مدت اخیر با انجام کارهای نیکوکارانه، اقدام به انجام کارهای خداپسندانه زیادی کردهاست.

وی افزود :در این اردوی جهادی که قرار است علاوه بر ساخت سرویس بهداشتی"، برنامه های فرهنگی از جمله برپایی نماز جماعت ،آموزش احکام ، آموزش قرآن ،دیدار با خانواده شهدا ، برگزاری مسابقات فرهنگی  ،برپایی نمایشگاه فعالیت دارند .

فلاحی ادامه داد : در طی این هفت روز تلاش می کنند سرویس بهداشتی و حمام برای یک خانواده بی سرپرست متشکل از یک مادر و دو دختر در روستای گلستان بسازند.

مسئول بسیج سازندگی محرومیت‌زدایی،خدمت‌رسانی و خودسازی را از مهمترین اهداف برگزاری اردوهای جهادی عنوان کرد و گفت:بسیجیان با دوری از فضای زندگی شهری و کار کردن در مناطق محروم روستایی، تجربیات خوبی برای آینده خود کسب می کنند .

ایشان ادامه داد : بی شک گروه جهادی شهید برونسی از موفق ترین ها در عرصه محرومیت زدایی می باشد .

فلاحی در پایان خاطرنشان کرد: تقویت روحیه جهادی در بین بسیجیان و خدمت‌رسانی و ارتقای بصیرت از مهم‌ترین اهداف برگزاری اردوهای جهادی در مناطق محروم است / انتهای پیام


ارسال نظرات