فرمانده سپاه ناحیه دشتی گفت: این افراد از این شهرستان به وسیله چند دستگاه اتوبوس طی چندین مرحله راهی مناطق سابق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در استان خوزستان شدند.
کد خبر: ۸۸۴۳۴۱۸
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۹

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیجاز شهرستان دشتی، هر ساله جمع زیادی از مردم ولایتمدار شهرستان دشتی در ایام نوروز از مناطق عملیاتی خوزستان بازدید می کنند و مهمانی شهدا را ترجیح می دهند و با حضورشان در مناطق عملیاتی دفاع مقدس، وحدت و اقتدار نظام اسلامی را به نمایش می گذارند و تجدید پیمانی دوباره با شهدا می بندند.

وی اظهارکرد:راهیان نور به عنوان قرارگاه فرهنگی در مقابله با جنگ نرم دشمن انجام وظیفه می کند و همچنین تولید قدرت ملی و مردمی از نتایج بازدید آثار دفاع مقدس است که این یکی از وظایف راهیان نور است.

سرهنگ غضنفری اظهار کرد: این افراد از این شهرستان به وسیله چند دستگاه اتوبوس طی چندین مرحله راهی مناطق سابق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در استان خوزستان شدند


به گفته وی اعزام کاروان های راهیان نور در ایام نوروز3 روزه است و افراد شرکت کننده در این کاروان ها از مناطق سابق عملیاتی در اروندرود، شلمچه، دهلاویه، فکه، چذابه و مناطق عملیاتی فتح المبین در استان خوزستان دیدن خواهند داشت.

ارسال نظرات