مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز :
مهندس طاهر نژاد پایبندی به اصول و اخلاق شهدا را کلید گشایش و انقلابی بودن دانست و بیان داشت : انقلابی بودن و ولایت‌پذیری دو اصل مهم در راستای وحدت و تحکم نظام اسلامی است .
کد خبر: ۸۸۴۳۳۹۴
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، مهندس طاهرنژاد مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز، سردار سید یوسف مولایی فرمانده سپاه استان البرز به همراه جمعی از خادمان شهدا دوشنبه 144 فروردین‌ماه در دیدار خود با خانواده‌های شهدا و ایثارگران به دیدار خانواده‌های معزز شهیدان محمدی ، سلطانیان و عباسی رفته و ضمن دلجویی و تبریک سال نو از نزدیک با آنان به گفتگو پرداخته و به مشکلات آنان رسیدگی کردند.

پایبندی به اصول و اخلاق شهدا کلید گشایش و انقلابی بودن است

ابراهیم طاهرنژاد در این دیدارها با گرامی داشت یاد و خاطر تمامی شهیدان گران‌قدر و تبریک سال نو ، پایبندی به اخلاق و اصول شهدا را کلید گشایش و انقلابی بودن دانست و بیان داشت : انقلابی بودن و ولایت‌پذیری دو اصل مهم در راستای وحدت و تحکم نظام اسلامی است.

وی در ادامه با اشاره به این موضوع که جوانان نقش بسزایی در تحکیم نظام اسلامی دارند تصریح کرد : جوانان امروز با الگو گرفتن از راه و رسم شهدا و ولایت‌پذیری می‌توانند ضمن تحکیم پیش از پیش  نظام و انقلاب اسلامی ، سبب پیشرفت‌های روزافزون ایران اسلامی شوند ان‌شاءالله .

شایان‌ذکر است حاضرین در پایان با تجلیل از صبر و فداکاری خانواده‌های شهدا و ایثارگران کسانی که پای آرمان‌های خود ایستادگی کردند ، بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و شهدا تجدید میثاق کردند و به‌رسم تکریم با اهداء لوح ، تقدیر از آنان تجلیل به عمل آوردند .

منبع: سایت بنیاد شهید استان البرز
 
ارسال نظرات