فرمانده سپاه دشتی:

تاثیر راهیان نور عمیق تر از تمام عرصه های هنری است

غضنفری، گفت:با بیان اینکه راهیان نور نسل جوان را با ابعاد و عظمت دوران دفاع مقدس آشنا می کند افزود: تاثیر راهیان نور بر جوانان بیشتر از دیگر عرصه های هنری می باشد
کد خبر: ۸۸۴۳۳۸۵
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج ازدشتی،علی غضنفری بیان داشت: قبل از راهیان نور دریایی اکثر مردم ما اطلاعات دقیقی از وضعیت جنگ در دریای خلیج فارس نداشتند و فکر نمی کردند که در این منطقه هم عملیاتی به بزرگی عملیات مناطق زمینی داشته باشیم.

وی، افزود: وقتی دشمن بعد از عملیات کربلای پنج از حفظ ومدیریت جنگ ناامید شد شروع به موشک باران شهرها و حمله به کشتی های تجاری ما برای جلوگیری از ورود هر گونه کالایی به کشور کرد.


غضنفری، اضافه کرد: بعد از حمله دشمن به کشتی های تجاری ایران؛ فورا مقابله به مثل انجام شد و رزمندگان ما نیز دریا را برای ورود کشتی های تجاری دشمن نیز ناامن و آنها را زمین گیر کردند.


وی، تصریح کرد: عملیات نامنظم و قایق های شناور کوچک که در رادارهای دشمن مشخص نمی شند؛ ضربه های سنگینی در دریای خلیج فارس به آنها وارد کرد.

وی، عنوان کرد: راهیان نور در محور دریایی باید حماسه رزمنده ها را زنده نگه داشته و فرهنگ اخلاص و از خودگذشتگی را به نسل آینده انتقال دهد.

ارسال نظرات