ستاد برگزار کننده اعتکاف:

نشست هم اندیشی برگزاری مراسم معنوی اعتکاف شهر کاکی

نشست هم اندیشی برگزاری مراسم معنوی اعتکاف شهرستان دشتی در دفتر امام جمعه شهر کاکی با حضور ستاد برگزار کننده این مراسم برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۴۳۳۳۰
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۷

نشست هم اندیشی برگزاری مراسم معنوی اعتکاف شهرستان دشتی در دفتر امام جمعه شهر کاکی با حضور ستاد برگزار کننده این مراسم برگزار شد.

در این مراسم سرپرست نمايندگي تبليغات اسلامي دشتی و امام جمعه و مسئولین و فرمانده و بسیجیان حوزه مقاومت خدیجه کبری(س) شهر کاکی حضور داشتند.

توکلیان، سرپرست نمايندگي تبليغات اسلامي دشتی ضمن تبریک اعیاد ماه رجب خاطر نشان کرد: در شهر کاکی مسجد خدیجه کبری سلام الله علیها برای برادران و مسجد المهدی علیه السلام برای خواهران در نظر گرفته شده است. در شهر بادوله مسجد شهید سلیمی برای برادران و مسجد حضرت فاطمه زهرا سلام علیها برای خواهران در نظر گرفته شده است و برای پذیرایی از معتکفان آماده گردیده است.

توکلیان افزود: حوزه مقاومت خدیجه کبری(س) در شهر کاکی در بخش خواهران و سرهنگ عبدالله اسکندری، فرمانده حوزه مقاومت ولیعصر به عنوان دبیر ستاد اعتکاف در بخش برادران در این شهر پاسخگویی معتکفان در این شهر می باشند.

همچنین وی گفت: ضمن تشکیل کمیته ها وکار گروههای لازم توسط ستاد اعتکاف بخش کاکی جهت تدارکات ،تبلیغات ،فرهنگی،ارتباط با خیرین وبحث و تبادل نظر برنامه ریزی های متعدد در موارد هزینه ها و محل های پیشنهادی برگزاری موارد آمادگی کامل برای اجرای این مراسم بزرگ عرفانی را داریم.

وی از برنامه های ویژه ایام اعتکاف گفت و افزود: در این سه روز اعتکاف که از22فروردین ماه تا پایان روز 24 فروردین برگزار می شود، برنامه متعدد فرهنگی و قرآنی از قبیل اعزام سخنران، حلقه های معرفتی، صحیح خوانی نماز، مشاوره، آیین میلاد امیرالمومنین علیه السلام و مراسم وفات حضرت زینب سلام الله علیها برگزار می شود.

سرپرست نمايندگي تبليغات اسلامي دشتی در ادامه افزود: تبليغات اسلامي دشتی، با اجراي برنامه هاي فرهنگي از جمله، اعزام مبلغ جهت سخنراني و اقامه نماز جماعت، برگزاري جشن ميلاد حضرت علي (ع)، برگزاري مراسم سوگواري به مناسبت وفات حضرت زينب (س) و تشکيل حلقه هاي معرفتي جهت غني سازي برنامه هاي معتکفين اعلام آمادگي كرده است.

همچنین بهمن بهمنی مسئول نهاد امامت جمعه کاکی از روند برنامه های اجرای اعتکاف در سطح بخش کاکی با تبیین برنامه های مختلف این مراسم در زمینه نحوه اجرای اعتکاف در شهرهای کاکی و بادوله اظهار نظر کرد.

ارسال نظرات