خبرهای داغ:
سرهنگ هوشنگ نوابی،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان در گفت وگو با خبرنگار ایمنااز اعزام 300شهروند دهاقانی به مناطق جنگی کشور خبرداد. وی افزود:تعداد سه اتبوس دانش آموزی ویک اتوبوس دانشجویی عازم این مناطق شده اند. فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان بااشاره به اعزام سه اتوبوس حامل اقشار مختلف دهاقان از جمله بسیجیان،پیشکسوتان ،هنرمندان و...اذعان داشت:هدف از اردوهای راهیان نورآشنایی مردم با دوران دفاع مقدس و تبیین راه شهدا می باشد. سرهنگ نوابی گفت:تعداد14اتوبوس حامل بسیجیان واقشار مختلف مردم،در سال جاری از دهاقان عازم سفر زیارتی قم وجمکران شده اند.
کد خبر: ۸۸۴۳۳۱۶
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از دهاقان ،کاروان راهیان نور از سال۱۳۷۶آغاز شده است، این حرکت بعد از پایان جنگ ایران و عراق، توسط گروه‌های مردمی خود جوش متشکل از رزمندگان شکل گرفتکه در ایامی خاص نظیر عید نوروز، ایام محرم و... کارون‌هایی را برای بازدید از مناطق جنگی سامان می‌دادند و محل‌هایی نظیر یادمان‌های فعلی شلمچه، اروند کنار و فتح المبین مورد بازدید این کاروان‌ها قرار می‌گرفت.

اما امروزه اردوهای راهیان نور مختص یک تاریخ ومناسبت نیست و ارگان های مختلف از جمله:اداره آموزش وپرورش،ناحیه مقاومت بسیج،کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره)،داشگاه ها،و...نسبت به آن اقدام می کنند.

اعزام300شهروند دهاقانی به آبادان وخرمشهر ومناطق جنگی جنوب غربی کشور

سرهنگ هوشنگ نوابی،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان در گفت وگو با خبرنگار ایمنااز اعزام 300شهروند دهاقانی به مناطق جنگی کشور خبرداد.

وی افزود:تعداد سه اتوبوس دانش آموزی ویک اتوبوس دانشجویی عازم این مناطق شده اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان بااشاره به اعزام سه اتوبوس حامل اقشار مختلف دهاقان از جمله بسیجیان،پیشکسوتان ،هنرمندان و...اذعان داشت:هدف از اردوهای راهیان نورآشنایی مردم با دوران دفاع مقدس و تبیین راه شهدا می باشد.

سرهنگ نوابی گفت:تعداد14اتوبوس حامل بسیجیان واقشار مختلف مردم،در سال جاری از دهاقان عازم سفر زیارتی قم وجمکران شده اند.

اعزام200دانش آموز دهاقانی برای بازدید از مناطق جنگی کشور

محمد الهی،معاون پرورشی اداره آموزش وپرورش شهرستان دهاقان نیز در این گفت وگو اظهار داشت:یکصدو60نفر از دانش آموزان همراه با مربی و روحانیان به وسیله4اتوبوس در غالب اردوهای راهیان نور به مناطق جنگی ایران اعزام شده اند.

وی بااشاره به اینکه پس از عید نوروز آینده،اردوی تعدادی از دانش آموزان به مناطق جنگی غرب کشور،دربرنامه این اداره است افزود:دانش آموزان از مناطق استان کرمانشاه بازدید خواهند کرد.

معاون پرورشی اداره آموزش وپرورش شهرستان دهاقان،خاطر نشان کرد:علاوه براین اداره،کانون های فرهنگی وهنری مساجد شهرستان وابسته به اداره فرهنگ وارشاد اسلامی،بسیجیان ،پایگاه های بسیج و...هم به اردوهای راهیان نور عازم می


ارسال نظرات
پر بیننده ها