خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان خبر داد

بیابان‌زدایی 100 هکتار از بیابان‌های اهواز و ماهشهر توسط سپاه همدان/ حضور 31 هزار همدانی در اردوهای راهیان نور

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان یکی از اولویت های اصلی سپاه استان را بیابان‌زدایی از 100 هکتار عنوان کرد و گفت: بحث بعدی محرومیت زدایی در شهرستان‌ها و همچنین موضوع انتخابات است.
کد خبر: ۸۸۴۳۳۰۱
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار غلامعلی ابوحمزه در در جمع کارکنان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ضمن تبریک سال نو و حلول ماه رجب ضمن تقدیر از زحمات و تلاش کارکنان در سال 95 اظهار داشت: امید است این تلاش‌ها مورد توجه و رضایت خداوند متعال واقع شده باشد.

وی ضمن بر شمردن اولویت‌های سپاه استان در سال 96 خاطرنشان کرد: مهمترین نکته ای که پاسداران، سربازان و بسیجیان باید نسبت به آن اهتمام داشته باشند تفکر و تدبیر است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان مشورت را از دیگر اولویت‌های سال جاری دانست و گفت: در کارها قبل از انجام فعالیت مشورت کردن را در برنامه های خود قرار دهید.

وی در ادامه با اشاره به نامگذاری سال 96 توسط مقام معظم رهبری عنوان کرد: بین 16 تا 24 میلیارد تومان تسهیلات در بحث اقتصاد مقاومتی و اشتغالزایی پرداخت شده و در سال‌های اخیر بین یک هزار و 500 تا 2 هزار شغل ایجاد شده در حالی که اشتغال استان در کل ادارات و غیره 10 هزار نفر است.

ابوحمزه با اشاره به ورود سپاه انصارالحسین(ع) استان این به بحث‌ کارهای زود بازده و اقتصاد مقاومتی افزود: در خصوص بیابان‌های اهواز و ماهشهر نیز بیابان‌زدایی از 100 هکتار آن را استان همدان برعهده گرفته است.

وی یکی از اولویت های اصلی سپاه استان را بیابان‌زدایی از 100 هکتار عنوان کرد و افزود: بحث بعدی محرومیت زدایی در شهرستان‌ها و همچنین موضوع انتخابات است.

بیابان‌زدایی از 100 هکتار بیابان‌های اهواز و ماهشهر توسط سپاه استان همدان/حضور 31 هزار همدانی در اردوهای راهیان نور 

*وظیفه سپاه در انتخابات تبیین معیار و ملاک‌های اصلح از دیدگاه رهبری

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اظهار داشت: یکی از وظایفی که سپاه بر عهده دارد بصیرت سازی در راستای حضور حداکثری همه واجدین شرایط برای شرکت در انتخابات است.

وی با بیان اینکه هیچ پاسداری حق دخالت در انتخابات را نخواهد داشت، گفت: اولویت دیگر سپاه در بحث انتخابات تبیین معیار و ملاک‌های اصلح از دیدگاه مقام معظم رهبری است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: تلاش سپاه و بسیج تأمین امنیت در سطح استان بوده و بحث دیگر کمک به تامین امنیت صندوق های انتخاباتی است.

وی با تأکید بر توجه به بحث امر به معروف و نهی از منکر ادامه داد: در بحث امر به معروف همگی باید به یکدیگر تذکر دهیم، البته این امر باید با رعایت شئونات به صورت جدی انجام شود.

سردار ابوحمزه اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر باعث بیداری انسان در کارها می شود و یک حرکت نیکو و با ارزش است.

وی تأکید کرد: اولویت بعدی بحث زیر ساخت‌ها و احداث پایگاه‌ها و حوزه‌های بسیج، سوله‌های صالحین و... است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در پایان به اعزام راهیان نور اشاره کرد و افزود: در سال 95 حدود 31 هزار نفر در راهیان نور غرب کشور و جنوب در استان همدان شرکت داشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار