خبرهای داغ:
شهردار تبریز بر لزوم کیفی‌سازی برنامه‌های توسعه حمل‌ونقل‌ عمومی تاکید کرد و گفت: ارائه «تبریزکارت» به عنوان ابزار مشترک پرداخت وجه در ناوگان حمل و‌نقل عمومی، گام مهمی در این خصوص خواهد بود.
کد خبر: ۸۸۴۳۲۵۸
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از شهرداری تبریز، صادق نجفی در جلسه‌ راه‌اندازی و فراگیرسازی کارت‌‌بلیط‌های ناوگان عمومی حمل‌ونقل شهر تبریز، با بیان این مطلب اظهار داشت: با توجه به پیشرفت‌های مهم قطار شهری و توسعه اتوبوس‌رانی و تاکسی‌رانی، جهت‌گیری مجموعه خدمات حمل‌ونقل عمومی باید به سمت خدمات هوشمند، یکپارچه و زیبا سوق داده شود.

وی اضافه کرد: «تبریز کارت» به عنوان یک کیف پول شهروندی، از طرف پیمانکار فنی طراحی و ساز و کار پولی تراکنش آن نیز توسط بانک شهر فراهم شده است.

نجفی خاطرنشان کرد: مجموعه‌های مرتبط شهرداری تبریز با این رویکرد،از قبیل معاونت اداری‌و‌مالی، قطار شهری، اتوبوس‌رانی، تاکسی‌رانی، آمار و فناوری اطلاعات و وابط‌عمومی، بسترهای کاربردی و فرهنگی لازم برای ارایه خدمات کیفی در ذیل یک کارت مشترک را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

شهردار تبریز با اشاره بهاین که تمام ابعاد این موضوع بایددر خدمت سهولت شهروندان باشد، تاکید کرد: طراحی فنی کارت باید تا آخرین اعتبار ریالی، حافظ حساب کاربران باشد؛ هر قدر کیفیت خدمات بیشتر باشد، استقبال شهروندان از طرح بیشتر شده و طبیعتاً کارت‌های بیشتری نیز فعال خواهد شد.

علی صاعدی، مدیرعامل شرکت توسعه همیان‌شهر نیز در این جلسه، با ارائه گزارشی ازپوشش فنی «تبریزکارت» اظهار داشت: با توجه به تمهیدات و هماهنگی های لازم، «تبریز کارت» علاوه بر ناوگان حمل و نقل عمومی تبریز،قابلیت استفاده درسایر کلان‌شهرهای کشور را خواهد داشت.

صلاح‌لو، سرپرست منطقه ۲ بانک شهر نیز با اشاره به قابلیت‌های تخصصی این بانک، گفت: بانک شهر با توجه به ارتباط مداوم با حوزه‌های مختلف شهر و شهرداری، گستره تاثیرگذاری خود را در خدمت پشتیبانی پولی و فنی و همچنین فراگیرسازیایده«تبریزکارت» قرار خواهد داد.

معاون اداری و مالی شهردار تبریز، مدیرعاملسازمان اتوبوس‌رانی و تاکسی‌رانی و مدیرعامل سازمان آمار و فناوری اطلاعات شهرداری تبریز در این جلسه حضور داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها