حاجی‌دلیگانی در گفت‌وگو با «بسیج»:

در پسابرجام تحریم‎های جدیدی علیه ایران اعمال شد/ ادعای رفع تحریم‎ها واقعیت ندارد

حاجی دلیگانی گفت: بعد از امضای برجام تحریم‎های دیگری نیز علیه کشور ما اعمال شده و بیان چنین اظهاراتی که برجام موجب پاره کردن زنجیر تحریم‌ها علیه ایران شده برای مقاصد سیاسی و انتخاباتی است.
کد خبر: ۸۸۴۳۰۸۳
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰
حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در واکنش به ادعای برخی مسئولین مبنی براینکه برجام موجب پاره کردن زنجیر تحریم‌ها علیه ایران شده است تصریح کرد: این اظهارات غیرمعقولانه‎ای است که برخی مسئولین به زبان می‎آورند چرا که با مشاهده وضعیت جامعه می‎بینیم که هنوز در تحریم هستیم.
 
حاجی‌دلیگانی در توضیح این مطلب عنوان کرد: بعد از امضای برجام تحریم‎های دیگری نیز علیه کشور ما اعمال شده که نمونه‎های مختلفی از آن را می‎توان ذکر کرد، بنابراین این گونه اظهارات کاملا نامربوط است و چنین اظهاراتی برای مقاصد سیاسی و انتخاباتی مطرح می‎شود وگرنه چنین مطلبی واقعیت ندارد.
 
وی در ادامه اظهار داشت: با ورود چند فروند هواپیمای مرجوعی از کشورهای دیگر نمی‎توانیم به عنوان رفع تحریم‎ها به آن نگاه کنیم و رفع تحریم‎ها را باید در زندگی و سفره مردم ببینیم که تغییری ایجاد شده و همین‎طور در کسب و کار مردم باید نگاه کنیم که در حال حاضر همه کارها خوابیده و تاثیری در زندگی مردم مشاهده نشده است.
 

ارسال نظرات