رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان البرز گفت: نخستین دوره رالی فرهنگی، ورزشی و مذهبی راهیان نور غرب کشور یادواره شهید علی‌اکبر شیرودی روز پنجشنبه ۷ اردیبهشت‌ماه به میزبانی البرز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۸۴۳۰۸۰
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، نخستین دوره رالی فرهنگی-ورزشی-مذهبی راهیان نور غرب کشور یادواره شهید علی‌اکبر شیرودی روز پنجشنبه 7 اردیبهشت‌ماه به میزبانی البرز برگزار می‌شود.
 
نخستین رالی فرهنگی، ورزشی و مذهبی راهیان نور غرب کشور به میزبانی البرز برگزار می‌شود‌ 

وی با بیان اینکه امروز فضیلت زنده نگه‌داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، افزود: هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان البرز به منظور بزرگداشت یاد و مقام شهیدان سرفراز و احیا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به‌ویژه در میان قشر جوان، تصمیم گرفت نخستین رالی راهیان نور غرب کشور را همزمان با مبعث حضرت محمد مصطفی (ص) برگزار کند.

درویشی با اشاره به اینکه ایجاد فضای تفریحی-رقابتی سالم بین خانواده‌ها، مشارکت در کار گروهی، ترویج فرهنگ صحیح رانندگی و احترام به قوانین از دلایل برگزاری این رالی است، عنوان کرد: به منظور گسترش ورزش‌های همگانی و فراهم نمودن زمینه‌های حضور علاقه‌مندان و آحاد مردم تسهیلات و تخفیفات ویژه برای کارمندان دولت در نظر گرفته شده است.

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان البرز با تاکید بر اینکه مسن‌ترین، جوان‌ترین و قهرمانان کشور می‌توانند به صورت رایگان در این رالی بزرگ شرکت کنند، تصریح کرد: ادای احترام به شهدا، بازدید از موزه دفاع مقدس، موزه جنگ، منطقه مرصاد، پادگان ابوذر، منطقه عملیاتی بازی دراز، روایت‌گری و سخنرانی، اهدا بسته‌های فرهنگی و جوایز ویژه به شرکت‌کنندگان، مراسم بزرگداشت عید سعید مبعث از برنامه‌های نخستین دوره رالی فرهنگی-ورزشی-مذهبی راهیان نور غرب کشور است.

وی خاطرنشان کرد: این رالی در مسیر استان‌های البرز، قزوین، همدان و کرمانشاه با شرکت اتومبیلرانان بیش از 8 استان و همراهی 30 دستگاه موتورسیکلت سنگین در طول مسیر برگزار می‌شود.

درویشی با بیان اینکه این رالی در 2 کلاس آقایان و خانوادگی برگزار می‌شود، بیان کرد: استارت رالی از استان البرز، کرج، مهرشهر، بلوار دانش و مجتمع فرهنگی-تجاری پرشین بوده و پایان آن در استان کرمانشاه، گیلانغرب و منطقه عملیاتی بازی دراز انجام می‌شود.

ارسال نظرات