سرپرست معاونت گردشگري اداره كل ميراث‌فرهنگي استان سمنان:
سرپرست معاونت گردشگري اداره كل ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري استان سمنان گفت: ميزان اقامت مسافران نوروزي در استان سمنان در ايام نوروز امسال و در مقايسه با مدت مشابه سال قبل 20درصد افزايش يافته است.
کد خبر: ۸۸۴۳۰۷۶
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۷
به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان، مريم سلمانيان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس آمار جمع آوري شده از بيست و هفتم اسفند ماه سال 95 تا سيزدهم فروردين ماه امسال، 318 هزار و 494 نفر در استان سمنان اقامت كرده اند.

وي گفت: در مدت مشابه پارسال، 265 هزار و 848 نفر در نقاط مختلف استان سمنان اقامت كرده بودند.

سلمانيان افزود: بر اساس آمار موجود از بيست و هفتم اسفند ماه سال 95 تا سيزدهم فروردين ماه امسال ، شش هزار و 164 مسافر در هتل ها، يك هزار و 194 نفر در هتل آپارتمان ها، 2 هزار و 358 نفر در مهمانپذيرها و 72 هزار و 150 نفر در كمپ هاي موقت استان سمنان اقامت كرده اند.

وي با اشاره به اقامت 96 هزار و 14 نفر در مدارس استان گفت: در اين ايام 140 هزار و 614 نفر در ساير مراكز اقامتي استان از جمله چادرهاي مسافرتي، زائرسراها، مهمانسراي ادارات، خوابگاههاي دانشجويي و ... اقامت كرده اند.

استان سمنان داراي 62 مرکز اقامتی شامل 10 هتل، 2 هتل آپارتمان، پنج مهمانپذير، 34 اقامتگاه بوم گردي، هفت خانه مسافر، يك متل و سه مجتمع، محوطه و مجموعه گردشگري است.

اين واحدها در مجموع داراي يك هزار و 89 تخت هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها