خبرهای داغ:
رهبر معظم انقلاب فرمودند: صحنه‌ی انتخابات - بخصوص انتخابات ریاست جمهوری - یکی از جدی‌ترین و پُرشورترین و پُرجاذبه‌ترین صحنه‌های مشارکت عمومی مردم است.
کد خبر: ۸۸۴۳۰۷۰
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج، بخشی از بیانات امام خامنه ای (مدظله العالی) درباره انتخابات را در ادامه می خوانید:

رهبر معظم انقلاب (11/اردیبهشت/1384) در دیدار مردم کرمان‌ فرمودند: امسال، سال تجدید انتخابات ریاست جمهوری است؛ این هم مقطع بسیار مهمی است. هر انتخاباتی برای ملت ما و فضای عمومی کشور مثل نسیمی است که فضا را تغییر می‌دهد و معطر می‌کند؛ هوای تازه‌یی در فضای کشور به وجود می‌آورد و امیدهای تازه‌یی در دل‌ها برمی‌انگیزد. صحنه‌ی انتخابات - بخصوص انتخابات ریاست جمهوری - یکی از جدی‌ترین و پُرشورترین و پُرجاذبه‌ترین صحنه‌های مشارکت عمومی مردم است. 

ایشان افزودند: انتخابات میتواند برای کشور و ملت ما یک وسیله‌ی مصونیت و یک نمودار اقتدار باشد و ملت و نظام اجرایی کشور را در مقابله‌ی با چالش‌های گوناگون جهانی، از گذشته مستحکم‌تر کند. انتخابات میتواند نظام جمهوری اسلامی را جوان‌تر از آنچه هست، بکند. انتخابات پُرشور از سوی مردم میتواند روز نویی را برای آنها رقم بزند. انتخابات، هم در صحنه‌ی خارجی و در مقابل چشم بیگانگان، هم در صحنه‌ی داخلی، و هم برای پیشرفت کشور، یکی از مهمترین و اساسی‌ترین رویدادهاست. دشمن میخواهد انتخابات نباشد. اگر میتوانستند روی مردم و یا گروه‌های سیاسی اثر بگذارند، کاری میکردند که اصلاً انتخابات برگزار نشود؛ کاری که در انتخابات مجلس هفتم میخواستند انجام دهند و مایل بودند اساساً انتخابات برگزار نشود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها