خبرهای داغ:
مدیر روابط عمومی کانون فرهنگی «رهپویان وصال» با اشاره به برگزاری نوزدهمین اعتکاف بزرگ جوانان در شیراز همچون ۱۹ سال گذشته، گفت: امسال برگزاری اعتکاف بزرگ ۱۰ هزار نفری با نهمین سالگرد شهادت شهدای رهپویان وصال مقارن خواهد بود.
کد خبر: ۸۸۴۳۰۳۷
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۷
مدیر روابط عمومی کانون فرهنگی «رهپویان وصال» با اشاره به برگزاری نوزدهمین اعتکاف بزرگ جوانان در شیراز همچون 19 سال گذشته، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: امسال برگزاری اعتکاف بزرگ 10 هزار نفری با نهمین سالگرد شهادت شهدای رهپویان وصال مقارن خواهد بود.

 وی با تاکید ثبت نام این اعتکاف از امروز آغاز شده و تا 17 فروردین ادامه خواهد داشت، اظهار داشت: ثبت نام برادران شیرازی از طریق سامانه http://rahpouyan.com انجام می شود و ثبت نام خواهران به شکل حضوری در محل حسینیه سیدالشهدا (علیه السلام) خواهد بود، برادران و خواهران غیر شیرازی که ساکن این شهر نیستند هم می توانند از طریق سامانه ذکر شده ثبت نام کنند.

 

این مقام مسئول، زمان ثبت نام خواهران شیرازی را از ساعت 8 صبح تا 20 خواند و یادآور شد: مراسم بزرگداشت شهدای رهپویان وصال در اعتکاف برگزار می شود و حجت الاسلام سید محمد انجوی نژاد، سخنران مراسم اعتکاف خواهد بود.

 پاریابی از برگزاری مراسم جشن میلاد حضرت امیرالمومنین علی (علیه السلام) در اعتکاف سال جاری خبر داد و اظهار داشت: آیت الله ایمانی، آیت الله دستغیب و آیت الله حائری شیرازی سخنرانان سه روز اعتکاف هستند.

 وی با اشاره به اینکه مراسم سالروز وفات حضرت زینب (سلام الله علیها)، شهادت حضرت احمد بن موسی (علیهما السلام) و به همراه اعمال ام داوود در روز سوم اعتکاف برگزار می شود، اضافه کرد: محفل انس با قرآن کریم با حضور اساتید، حافظان و قاریان کشوری و استانی در اعتکاف برگزار می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها