سردار ادیبی عنوان کرد

افزایش حضور عموم مردم در راهیان نور نوروزی

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: راهیان نور دریایی یک سیر رشد را طی می‌کند که هم در زیرساخت، هم در سیر اعزام و هم برنامه‌ها پیشرفت داشته است.
کد خبر: ۸۸۴۳۰۳۶
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار نادر ادیبی دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور با اشاره به رشد آمار زائران راهیان نور در ایام نوروز که روزهای اوج حضور زائران در مناطق عملیاتی دفاع مقدس است، گفت: آمار  حضور زائران نسبت به سال گذشته رشد داشته است. خوشبختانه رشد حضور عمومی مردم را در موضوعات مختلف مرتبط با حوزه راهیان نور در یادمان‌های دفاع مقدس ملاحظه کردیم. هرچند حضور دانشجویان هم رشد داشته است اما بیشتر این رشد حضور، رشد عمومی مردم در اردوهای راهیان نور بوده است.

سردار ادیبی با اشاره به راهیان نور دریایی گفت: راهیان نور دریایی نیز یک سیر رشد را طی می‌کند که هم در زیرساخت، هم در سیر اعزام و هم برنامه‌ها پیشرفت داشته است. امسال راهیان نور دریایی در ایام اوج حضور زائران در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس بهتر از سال‌های گذشته برگزار شد. مجموعه قرارگاه راهیان نور دریا که متولی آن مجموعه بسیج و سپاه است، با همکاری نیروی دریایی سپاه و همه دست اندرکاران تلاش می‌کنند که وضعیت زیر ساخت‌ها بهتر شود و شاهد توسعه اعزام زائران راهیان نور دریا در آینده باشیم.

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور  با اشاره به ارتقای سطح امکانات در جریان اردوهای راهیان نور نوروزی گفت: امسال هم در توسعه اقدامات فرهنگی و هم در توسعه امکانات پیشرفت داشته‌ایم. در حوزه‌های مختلف اسکان، اعزام و داخل یادمان‌ها، امکاناتی فراهم شده که مردم به هیچ وجه با اشکال روبرو نشوند. مثلا در حوزه‌های زیرساخت، بعضی از یادمان‌های ما امسال توسعه زیرساخت داشته‌‌اند. امکانات خدمات عمومی، بهداشتی و درمانی ارتقا داشته است که به راحتی میزان آن قابل اندازه‌گیری و مشاهده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار