خبرهای داغ:
فرماندار مرودشت از ثبت‌نام یک‌هزار و 376 نفر برای رقابت در کسب کرسی شوراهای شهر و روستا در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۴۳۰۲۰
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۴
علی‌اکبر نجیب‌زاده در جمع خبرنگاران بابیان اینکه در این دوره نسبت به دوره‌های گذشته شاهد استقبال کم‌نظیر و گسترده داوطلبان شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی بودیم اظهار کرد: در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و همچنین دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، شاهد برگزاری انتخاباتی رقابتی و سالم با حضور باشکوه و گسترده مردم خواهیم بود.

فرماندار شهرستان مرودشت بابیان اینکه برخلاف دوره‌های گذشته، در این دوره در تمام روستاهای این شهرستان انتخابات شوراهای روستاها برگزار خواهد شد گفت: تمام روستاهای بخش‌های سیدان، درودزن، کامفیروز و کر به دلیل به حد نصاب رسیدن، شرایط برگزاری انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی را دارند و تنها در یکی از روستاهای بخش مرکزی تعداد ثبت‌نام‌کنندگان به حد نصاب نرسیده و انتخابات شوراها برگزار نخواهد شد.

نجیب‌زاده در ادامه تعداد کل داوطلبان ثبت‌نام‌شده در این شهرستان را یک‌هزار و 376 نفر اعلام کرد و بیان داشت: در این دوره شاهد استقبال و حضور پررنگ‌تر بانوان بودیم که در همین راستا در 62 نفر از آنان برای شرکت در انتخابات ثبت‌نام که از این تعداد، 36 نفر در روستاها و 26 نفر نیز در شهرهای این شهرستان ثبت‌نام کرده‌اند.

نماینده عالی دولت در شهرستان مرودشت ادامه داد: برای شرکت در انتخابات شورای شهر مرودشت نیز 147 نفر ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد 130 نفر مرد و 17 نفر زن هستند.

 رئیس ستاد انتخابات شهرستان مرودشت در پایان خاطرنشان کرد: رسیدگی به صلاحیت داوطلبان در هیات اجرایی این شهرستان به مدت هفت روز از ۱۷ فروردین‌ماه آغاز می‌شود و امیدواریم مردم با آگاهی و شناخت از افراد بتوانند فردی که ازنظر توان مدیریتی شایسته است را انتخاب کنند و باید توجه داشت که یک انتخاب و تصمیم درست و آگاهانه، در سرنوشت شهر و روستا تأثیرگذار خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها