خبرهای داغ:
فرمانده انتظامي استان فارس از انهدام باند سارقان درون خودرو و دستگيري اعضاي اين باند با 138 سرقت در شیراز خبر داد.
کد خبر: ۸۸۴۳۰۱۲
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۶
سردار احمدعلی گودرزی اظهار داشت: در پی وقوع چند سرقت درون خودرو در سطح شیراز، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات و اقدامات فنی پلیس در این مورد ادامه داشت تا اینکه مأموران کلانتری قدمگاه شیراز یک نفر از سارقان به همراه همدست وی را شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس خاطرنشان کرد: در بازرسی از منزل این افراد تعداد بسیاری از انواع قطعات و لوازم خودروهای مختلف کشف و متهمان برای تحقیقات بیشتر به مقر انتظامی انتقال داده شدند.

گودرزی گفت: متهمان در بازجویی‌های انجام‌شده تاکنون به 138 سرقت اعتراف کرده‌اند و تحقیقات بیشتر پلیس برای کشف سرقت‌های احتمالی دیگر از این افراد ادامه دارد.

وی هشدار داد که پلیس با تمام توان خود در راستای برخورد با مخلان نظم و امنیت در جامعه تلاش می‌کند و ضمن شناسایی و دستگیری آن‌ها را به مرجع قضائی تحویل خواهد داد.

به گزارش فارس، در چند سال اخیر اهالی 10 متری نادر شیراز با مراجعه مکرر به کلانتری قدمگاه و پیگیری موضوع سارق و یا سارق‌های دوچرخه هیچ‌گونه نتیجه‌ای نگرفته‌اند و روند سرقت این وسیله ورزشی و حمل‌ونقلی پاک از داخل منازل و مجتمع‌های مسکونی در این محل همچنان ادامه دارد که امید است مانند به دام افتادن سارقان خودرو توسط ماموران این کلانتری سرانجام به سرقت‌های سریالی دوچرخه در این منطقه نیز پایان داده شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها