مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خرم دره:

توزیع و عرضه نهال های گواهی شده و استاندارد در شهرستان خرم دره

به منظور تامین نهال مورد نیاز در شهرستان خرم دره باغداران، نهال های گواهی شده و کاملا استاندارد بر اساس نیاز سنجی منطقه در مرکز نظام صنفی شهرستان با نظارت مدیریت جهاد کشاورزی خرم دره در حال توزیع و عرضه است.
کد خبر: ۸۸۴۲۹۸۸
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خرم دره، هم اکنون انواع نهال میوه در شهرستان خرم دره در حال توزیع بوده و در این راستا بهره برداران باید توجه داشته باشند که یکی از موارد اصلی موفقیت در احداث باغات میوه اصولی و اقتصادی، استفاده از نهال های کاملا استاندارد و گواهی شده است.

علی رضا اسداللهی با تاکید بر اینکه باغداران از خرید هر گونه نهال غیر استاندارد و بدون شناسنامه و مستقر در حاشیه خیابان ها جدا خودداری کنند، تصریح کرد: با کشت نهال غیراستاندارد و ناسالم نه تنها باغ اقتصادی نخواهد بود بلکه باعث شیوع و پراکندگی انواع آفات و بیماری ها در منطقه خواهد شد.

وی اضافه کرد: بر همین اساس در شهرستان خرم دره به منظور تامین نهال مورد نیاز باغداران، نهال های گواهی شده و کاملا استاندارد بر اساس نیاز سنجی منطقه در مرکز نظام صنفی شهرستان با نظارت مدیریت جهاد کشاورزی خرم دره در حال توزیع و عرضه است.

اسداللهی خاطر نشان کرد: در این مرکز انواع نهال های درختان میوه از جمله انگور، بادام، هلو، شلیل، گیلاس، آلبالو، سیب، گلابی، زردآلو و سنجد توزیع می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار