سرپرست کمیته امداد شهرستان خمین گفت: در سال گذشته 151 فقره تسهیلات اشتغال‌زایی در قالب طرح‌های قالیبافی، کشاورزی، دامپروری، گل‌کاری، صنفی، صنعتی و صنایع دستی به مددجویان تحت حمایت شهرستان خمین پرداخت شد.
کد خبر: ۸۸۴۲۹۷۴
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ محتشم بهرامی سرپرست کمیته امداد شهرستان خمین با بیان اینکه توانمندسازی مددجویان از مهمترین اهداف کمیته امداد است، گفت: تعداد پنج هزار و 101 خانواده شهرستان خمین از پوشش‌های حمایتی کمیته امداد این شهرستان بهره‌مند هستند .

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته 151 فقره وام اشتغال به مددجویان تحت حمایت شهرستان خمین پرداخت شده است، گفت: از این تعداد 17 طرح اشتغال با اعتبار 146 میلیون تومان از منابع کمیته امداد و 134 مورد در قالب طرح های خودکفایی پرداخت شده است.

سرپرست کمیته امداد شهرستان خمین تصریح کرد: طرح‌های اشتغال شامل قالیبافی، کشاورزی، دامپروری، گل‌کاری، صنفی، صنعتی و صنایع دستی بوده و مجریان طرح‌ها از مزایای بیمه خودکفایی و حمایتهای نظارتی در طول اجرای طرح بهره مند شدند.

وی در ادامه ارائه آموزشهای اشتغال را از دیگر اقدامات انجام شده در سال گذشته عنوان کرد و افزود: دوره های آموزشی اشتغال برای 896 نفر از مددجویان تحت حمایت برگزار شد.

بهرامی در پایان خاطرنشان کرد: ایجاد اشتغال برای مددجویان از طریق همکاری با کاریابی‌ها از اقدامات کمیته امداد شهرستان خمین در سال گذشته بوده و از این طریق برای 21 نفر از مدددجویان شغل مناسب ایجاد شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات