رئیس مرکز مدیریت راه های استان زنجان:

در صورت رفتن به مسافرت از باز بودن راه‌ها با خبر شوید

هموطنان به محض اینکه قصد مسافرت کردند با ارسال پیامک به سامانه ۱۰۰۰۲۴۱۱۴۱ از باز بودن راه‌ها با خبر شوند.
کد خبر: ۸۸۴۲۹۶۴
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان با بیان اینکه بارش پراکنده برف از روز گذشته در محور های کوهستانی استان زنجان آغاز شده است، گفت: در حال حاضر بارش پراکنده برف و مه ناپایدار محور های کوهستانی استان زنجان را در برگرفته و باعث کاهش دید افقی شده است.

محمد امینیبه وضعیت محور های مواصلاتی استان زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: بارش پراکنده برف در محورهای کوهستای استان زنجان شروع شده است.

وی با بیان اینکه در محور های کوهستانی استان زنجان مه ناپایدار وجود دارد، تصریح کرد: وجود مه ناپایدار و بارش پراکنده برف در محورهای کوهستانی استان زنجان باعث کاهش ددید افقی شده است.

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان با اشاره به اینکه رعایت فاصله طولی و رعایت سرعت مطمئنه در محور های کوهستانی توصیه می شود، افزود: تردد در محور های کوهستانی ضمن همراه داشتن زنجیرچرخ و با رعایت جوانب احتیاط در جریان است.

امینی با اشاره به اینکه بارش پراکنده برف و مه ناپایدار در محور های کوهستانی استان زنجان ، زنجان- بیجار(گردنه سعید آباد)،زنجان- دندی (گردنه چایرلو) و زنجان – طارم(گردنه ذاکر) ، نیک‌پی-ماهنشان و خدابنده-همدان وجود دارد، گفت: تردد در سایر جاده‌های اصلی و فرعی استان زنجان به صورت روان در جریان است.

وی با بیان اینکه برای تردد ایمن همراه داشتن تجهیزات ایمنی و گرمایشی درهمه محور های مواصلاتی استان زنجان توصیه شود، خاطرنشان کرد: همراه داشتن زنجیر چرخ در محور های کوهستانی الزامی است.

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان با اشاره به اینکه همراه داشتن تجهیزات ایمنی و گرمایشی در محور های مواصلاتی استان زنجان لازم و ضروری است، تصریح کرد: رانندگان قبل از مسافرت از وضعت جوی راههای استان زنجان آگاه شده سپس اقدام به مسافرت کنند.

امینی در پایان گفت: هموطنان به محض اینکه قصد مسافرت کردند با ارسال پیامک به سامانه ۱۰۰۰۲۴۱۱۴۱ از باز بودن راه‌ها با خبر شوند و همچنین مسافران می‌توانند از طریق تلفن گویای ۱۴۱ وتماس با شماره تلفن چهار رقمی ١٨١٦ از وضعیت جاده‌ها با خبر شوند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار