خبرهای داغ:
مسؤول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور استان کرمانشاه از بازدید بیش از 136 هزار نفر از یادمان‌های استان کرمانشاه در ایام نوروز خبر داد و گفت: یادمان عملیات مرصاد در این مدت با بازدید 98 هزار نفر بیشتر مورد توجه کاروان‌های راهیان نور قرار گرفت.
کد خبر: ۸۸۴۲۸۳۲
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶
سرهنگ علی یوسفی‌راد در گفتگو با خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، اظهار داشت: زائران راهیان نور از اقصی نقاط کشور امسال در یادمان‌ها و مناطق عملیاتی استان کرمانشاه حضور پیدا کردند.

مسؤول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور استان کرمانشاه با اشاره به افزایش حضور زائران راهیان نور به صورت مردمی، خودجوش، سازماندهی و کاروانی در ایام نوروز امسال، گفت: قرارگاه راهیان نور سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه تمهیدات خوبی در اعزام زائران و خادمان راهیان نور اندیشیده بود.

وی از بازدید بیش از 136 هزار نفر از یادمان‌های استان کرمانشاه در این مدت خبر داد و افزود: یادمان عملیات مرصاد در تنگه چهارزبر اسلام‌آبادغرب با 98 هزار نفر بیشترین توجه کاروان‌های راهیان نور را از سراسر کشور به خود جلب کرده است.

یوسفی‌راد ادامه داد: زیارتگاه شهدای گمنام بازی دراز و یادمان شهید خلبان علی‌اکبر شیرودی در سرپل‌ذهاب، مناطق عملیاتی قصرشیرین، یادمان مطلع‌الفجر گیلان‌غرب، و یادمان شهدا پاوه در ایام نوروز پذیرای کاروان‌های راهیان نور سراسر کشور اعزامی به مناطق عملیاتی و یادمان‌های استان کرمانشاه بوده است.


ارسال نظرات