خبرهای داغ:
مسئول گروه جهادی انصارالرشهداء شهرستان فردوس خبر داد
مسئول گروه جهادی انصارالرشهداء شهرستان فردوس گفت: 20نفر از جهادگران این گروه جهادی به مدت یک هفته برای فعالیت عرصه احیاء قنات و مرمت مدرسه روستای بیدسکان این شهرستان اعزام شدند.
کد خبر: ۸۸۴۲۸۱۲
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۰

مرتضی محب جوان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی با بیان اینکه نقش جوانان اردوهای جهادی در مناطق محروم مهم دانست و اظهارداشت: جوانی که وارد منطقه محروم برای خدمت رسانی می شود هم در خودسازی خود و آشنایی به این مناطق نقش دارد و هم نقش اساسی در خدمت رسانی به این مناطق و محرومین دارد.

مسئول گروه جهادی انصارالرشهداء شهرستان فردوس با بیان اینکه این گروه جهادی از سال 88 زیر نظر بسیج محلات آغاز به فعالیت کرده است، افزود: جهادگران این گروه جهادی متشکل از 20 نفر می باشند.

وی با بیان اینکه این گروه با توجه به توانایی و قابلیت ها بعد از شناسایی عرصه ها فعالیت می کند، گفت: بیشترین فعالیت این گروه در عرصه های عمرانی، فرهنگی، آموزشی ورزشی و اقتصادی است.

محب جوان با اشاره به اینکه در حال حاضر این گروه جهادی درعرصه اقتصادی در بخش احیای قنات روستای بیدسکان فردوس فعالیت میکند،ادامه داد: مرمت و سفید کاری ساختمان مدرسه شهید دشتی این روستانیز از دیگرعرصه های فعالیت این گروه جهادی است.

مسئول گروه جهادی انصارالرشهداء شهرستان فردوس گفت: این گروه جهادی از 5فروردین به مدت یک هفته فعالیت جهادی خواهند داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها