خبرهای داغ:
مسئول گروه جهادی شهید باهنر حوزه مقاومت سید الشهدا(ع) طبس گفت: این گروه جهادی به مدت یک هفته برای خدمت رسانی به محرومین در عرصه های عمرانی، فرهنگی و ورزشی به دشتغران طبس اعزام شدند.
کد خبر: ۸۸۴۲۸۱۱
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶

مهدی کریتیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی از اعزام گروه جهادی شهید باهنر بسیج محلات حوزه مقاومت سید الشهدا(ع) طبس خبر داد و اظهارداشت: این گروه جهادی از امروز 5فروردین ماه 95به مدت 7روز دردشت غران طبس در عرصه های عمرانی، فرهنگی و ورزشی فعالیت خواهند داشت.

مسئول گروه جهادی شهید باهنر حوزه مقاومت سید الشهدا(ع) طبس با اشاره به شعار سال 96ازسوی امام خامنه ای (حفظه الله) به عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال گفت: اردوهای جهادی علاوه بر فعالیت در عرصه های مختلف در مناطق محروم می توانند نقش تاثیر گذاری در تولید و اشتغال در مناطق محروم و روستایی داشته باشند.

وی با بیان اینکه این گروه جهادی مدت پنج سال است که در عرصه های فرهنگی، عمرانی و ورزشی فعالیت می کند، افزود: مهمترین فعالیت این گروه جهادی در بخش عمران و ساخت و باسازی منازل مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی بوده است.

کریتیان با اشاره به اینکه این گروه جهادی متشکل از 10 نفر می باشند،ادامه داد: جهادگران این گروه جهادی در حال مرمت منزل و ساخت سرویس بهداشتی برای یکی مددجویان بهزیستی می باشند.

مسئول گروه جهادی شهید باهنر حوزه مقاومت سید الشهدا(ع) طبس افزود: هر ساله این گروه جهادی در اردوهای جهادی یک و هفت روزه در مناطق محروم بخش دشتغران طبس به محرومین خدمت رسانی می کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها