در راستای برگزاری مرحله سوم اردوی عملی آمادگی دفاعی؛
جلسه کمیته اجرای بسیج دانش آموزی شاهرود با موضوع برگزاری مرحله سوم عملی اردوی آمادگی دفاعی مدارس برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۴۲۸۰۱
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، جلسه کمیته اجرایی بسیج دانش آموزی شاهرود با موضوع اجرای مرحله سوم اردوی عملی آمادگی دفاعی مدارس در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش شاهرود برگزار شد.

در این جلسه که مسئولین آموزش و پرورش و بسیج دانش آموزی و سپاه حضور داشتند در مورد نحوه برگزاری مرحله سوم اردوی عملی درس آمادکگی دفاعی در مدارس شاهرود بحث و تبادل نظر شد.

حمید باباخانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود در این جلسه با تبریک سال نو و توجه دادن به شعار سال و عمل همه بدان به اردوی عملی درس آمادگی دفاعی اشاره کرد و گفت: با توجه به در پیش بودن انتخابات باید این مرحله که تیراندازی دانش آموزان است سریعتر با برنامه ریزی دقیق اجرا شود تا دچار مشکل برای برگزاری آن نباشیم.

وی افزود: دوستان در معاونت آموزش متوسطه و بسیج دانش آموزی تلاش کنند تا این اردوی عملی که همراه با میدان تیر است در فروردین ماه اجرایی شود تا برای برگزاری میدان تیر دانش آموزان دچار مشکلی نشویم.

در این جلسه سرمربی آمادگی دفاعی بسیج دانش آموزی شاهرود به تشریح برنامه ابلاغی این مرحله از اردو پرداخت و خواستار تسریع در برنامه ریزی برای اجرای این مرحله از اردو شد.

لازم به ذکراست مرحله سوم اردوی عملی آمادگی دفاعی مدارس متوسطه دوره دوم مربوط به شناخت سلاح و تیراندازی می باشد که دانش آموزان با گذارندن این مرحله نمره کامل درس آمادگی دفاعی در دو نیمسال را کسب می کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها