جمعی از کارکنان و بسیجیان سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام مشغول نهال کاری بیش از75 هکتار از زمین های بیابانی جنوب شرقی استان خوزستان هستند.
کد خبر: ۸۸۴۲۷۹۹
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار حسینی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در خصوص عملیات نهال کاری منطقه جنوب شرقی استان خوزستان گفت: جمعی از کارکنان سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام قبل از عید و بعد از عید  در منطقه جنوب شرقی استان خوزستان  مشغول انجام عملیات نهال کاری هستند

وی عنوان کرد: به دلیل بیابانی بودن بخشی از زمین های استان خوزستان و مجاورت با کشور عراق مسئله ریزگردها مشکلات بسیار زیادی را در سال های اخیر ایجاد کرده است که دولت و نظام به دنبال مهار کردن ریزگردها هستند.

سردار حسینی اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از ارگانهایی است که عملا وارد این موضوع شده و تلاش می کند بخشی از آلام مردم خوزستان را بر طرف کند .

 وی تصریح کرد: خوشبختانه  تصمیم گرفته شده که چهار هزار هکتار از مناطق بیابانی نهال کاری شود و در تقسیم بندی که انجام گرفته است بخشی از این عملیات نهال کاری را به سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام  واگذار کرده اند و ما هم قبول کردیم در این کار خیر و جهادی شرکت کنیم و همه بچه ها با روحیه جهادی و بسیجی به منطقه آمدند و مشغول نهال کاری هستند.

فرمانده سپاه امیرالمومنی(ع) استان ایلام بیان کرد: بچه های سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام از 23 اسفند ماه 95 در منطقه حاضر شدند و در 25 اسفند ماه که اولین روز نهال کاری بود 50 نفر از بچه ها حضور داشتند.

 وی اظهار کرد: در این عملیات نهال کاری 75 هکتار به سپاه امیرالمومنین(ع) واگذار شد که 35 هکتار آن مشخص و نشانه گذاری و 15 هکتار هم گود برداری شده است که بچه ها مشغول نهال کاری و نشانه گذاری هستند.

سردار حسینی اظهار کرد: همه امکانات نهال کاری 75 هکتاری که به سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام واگذار کردند بر عهده خود سپاه استان ایلام  است.

 وی در پایان گفت: در این عملیات بزرگ نهال کاری بچه های بسیج سازندگی و بچه های مهندسی و بخشی از کارکنان و بخشی از برادران سرباز حضور دارند.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار